دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

10 مورد برای سفرهایی که نباید فراموش کنید


1.- یک چمدان مناسب و یک مورد اضافی

به نظر می رسد حتی چمدان را در صدر لیست چیزهایی قرار دهید تا به سفرهای خود بیایید که نباید فراموش کنید اما این کار مزخرف نیست.
البته شما یک چمدان یا کوله پشتی خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که مطابق با قوانین وسایل حمل و نقل است که می خواهید استفاده کنید. به یاد داشته باشید که خطوط هوایی در مورد آن بسیار سختگیر هستند.
و همیشه یک کیسه اضافی را در چمدان خود قرار دهید. اکنون می توانید کوله پشتی های تاشو ارزان بخرید که فضای بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد. آنها برای سفر برگشت به شما خدمت می کنند. وقتی متوجه شدید سوغاتی های زیادی خریداری کرده اید که نمی توانید آنها را با خود به خانه برگردانید. واقعاً ، این نکته ای است که تقریباً هر بار که سفر می کنید از شما تشکر می کنم.
2.- لباس. برای آنها یک لیست مستقل تهیه کنید

وقتی چمدان خود را بسته بندی کنید و به بخش لباس بروید ، معروف "را فقط در صورت" فراموش کنید. لوازم ضروری را حمل کنید در واقع ، این همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم ، چیزهای اساسی برای سفرهای شماست. اگر یک مسافر لوکس هستید ، می توانید به همان اندازه که می خواهید ، پوشاک اضافی را نیز در آن وارد کنید. اگر نه ، به یاد داشته باشید که لباس های شسته شده عمومی سیاره را فتح می کنند و در هر گوشه دیگری وجود دارد. این به شما امکان می دهد لباس های خود را در وسط سفر بشویید. این یعنی نیمی از وزن. یک نکته که نباید از آن استفاده کنید لباس زیر است. نکته اضافی: لباس زیر قدیمی را که می توانید از شر آن خلاص شوید ، بسته بندی کنید. به این ترتیب در طول راه اتاق داخل چمدان خواهید شد.
3.- کفش

کفش یکی از این عناصر است که گذاشتن چمدان دشوار است. بهترین کار برای خارج شدن از این برجستگی کوچک ، انتخاب نوع کفش است که متناسب با همه مناسبت ها باشد. اگر تابستان سفر می کنید ، صندل های راحت بپوشید. بسیاری از فروشگاه های ورزشی کفش های باز را برای ساعت ها پیاده روی می فروشند. اگر در زمستان سفر می کنید ، چکمه های تنفسی بپوشید. آنها برای روزهای بارانی و برای بقیه به شما خدمت می کنند. اگر به ساحل بروید ، یا به یک آبگرم ، چند فلیپ فلاپ بزنید. آنها فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند و می توانند روز شما را نجات دهند.
4-- لباس خواب

آیا پیژامه یکی از موارد اساسی برای سفر است؟ بدون شک چنین است. یک چراغ را داخل چمدان بگذارید. اگر هتل هایی با حمام مشترک رزرو کرده اید ، به آن احتیاج خواهید داشت. علاوه بر این ، به احتمال زیاد هیچ اتفاقی در طول سفر رخ نمی دهد ، اما اگر در مواقع اضطراری وجود داشته باشد و شما باید وسط شب اتاق خود را ترک کنید چیست؟ خواب بهتر با لباس خواب است.
5-- کلاه و عینک آفتابی

کلاه ، کلاه و عینک آفتابی در تمام ساعات سال ضروری است. این در تابستان مشهود است ، اما ما معمولاً آنها را در زمستان فراموش می کنیم. به همین دلیل است که ما آنها را به این لیست موارد اساسی برای سفرهایتان اضافه می کنیم. نور روزهای روشن زمستان همانند تابستان آزار دهنده است. و یک کلاه در سردترین ماه ها شما را گرم می کند. اگر هر دو را در چمدان خود حمل کنید ، راحت تر سفر خواهید کرد.
6.- حوله و توالت

شما هرگز نمی دانید هتل هایی که از آنها بازدید می کنید چگونه خواهد بود. یک حوله میکروفیبر می تواند شما را از مدیریت بد هتل نجات دهد و فضای زیادی را به خود اختصاص ندهد. همیشه با یک سفر کنید. همین مورد در مورد وسایل توالت نیز صدق می کند. به تعارف اعتماد نکنید. فقط در مورد
7.- کیت خیاطی

ما در مورد چیزهای اساسی برای سفر به شما صحبت می کنیم ، بنابراین کیت را کوچک نگه دارید. قیچی ، نخ ، سوزن و شاید چند دکمه کافی باشد. ممکن است آنها به شما اجازه ندهند که چمدان خود را در داخل کابین حمل کنید ، اما ارزش آن را خواهد داشت. به خصوص اگر به مکانی با تعداد مغازه های زیاد سفر نکنید. دکمه ها در بدترین لحظه خنثی می شوند و همین اتفاق با زیپ ها نیز رخ می دهد.
8.- کیت کمک اول

بانداژ ، پنبه ، یک جفت گاز و نوعی از مواد ضد عفونی کننده برای بهبود زخم کوچک خدمت می کنند. اگر زیاد پیاده روی کنید ، خواهید دید که کف زدن کفش بدترین دشمنان شما در طول سفر است. به همین دلیل است که ما نیاز به حمل باند را تأکید می کنیم.
9- داروها

بررسی کنید آیا کشوری که به آن سفر می کنید اجازه می دهد داروهایی را در رستوران های خود وارد کنید. اگر چنین است ، همیشه مسکن ها ، قرص های ضد سرگیجه ، ملین و ضد درد را با خود همراه داشته باشید. اگر بیماری خاصی دارید ، درمان را در خانه ترک نکنید! و مطمئن شوید که واکسن هایی که الزامات اجباری برای سفر به مقصد شما هستند را نادیده نگیرید.
10- مستندات

گذرنامه ، شناسه ، گواهینامه رانندگی ، ویزا… لیستی از تمام اسناد و مدارک موردنیاز خود را در طول سفر تهیه کنید و مطمئن شوید که آن را در مکانی امن اما در دسترس تهیه کرده اید. شما به آن احتیاج خواهید داشت

اکنون فقط باید بین پیشنهادهای ما ، سفر رویاهای خود را پیدا کنید. از شگفتی های آفریقا لذت ببرید یا نکات سفر دیگری را در وبلاگ ما ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد