دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

رانندگی در اسپانیا

مانند همه لاتین ها ، شخصیت یک اسپانیایی اغلب لحظه ای که پشت فرمان ماشین می شود تغییر می کند ، حتی وقتی افراد معمولاً تحمل و صبور به مانیایی های خودکشی می شوند. بسیاری از اسپانیایی ها رانندگان مسابقه ای ناامید هستند و با عجله عجله می کنند تا به مقصد خود برسند.

برای بسیاری از اسپانیایی های مرد ، رانندگی مانند گاو نر و فرصتی است برای نشان دادن ماشین خود به همسر و دختران. اتومبیل های ثبت شده خارجی (رعایت محدودیت سرعت) مانند پارچه های قرمز به سمت گاو برخی از اسپانیایی ها هستند که باید بدون در نظر گرفتن سرعت ، محدودیت سرعت ، علائم جاده ، شرایط نامساعد آب و هوایی یا ترافیک مداوم ، بلافاصله از آنها سبقت بگیرند.
در میان بسیاری از 'اصطلاحات رانندگی' که شما با آن روبرو خواهید شد فقدان انضباط خط (علائم خط به عنوان اختیاری رفتار می شود) ، سبقت گرفتن با رها کردن بی پروا روی خم های کور ، عدم استفاده از آینه ها یا نشانگرها (به ویژه هنگام خروج از بزرگراه یا دوتایی). کالسکه) ، عبور از چراغ قرمز و راه اشتباه خیابان های یک طرفه و پارک کردن در هر نقطه غیرقانونی است. بسیاری از رانندگان به طور معمول خیلی نزدیک اتومبیل های دیگر را پارک می کنند و درهایشان را در مقابل آنها می زنند و به نقاشی آسیب می رسانند. در اسپانیا تقریباً هر اتومبیل در آن دنده دارد.
هنگام رانندگی در اسپانیا ، باید تمام رانندگان را کاملاً غیرقابل پیش بینی بدانید و به صورت دفاعی رانندگی کنید (اگرچه لازم به ذکر است که همه رانندگان اسپانیایی دیوانه و ناسازگار نیستند). هنگام رانندگی در جاده های باریک کشور ، همیشه در کنار جاده خود بمانید ، مگر اینکه بتوانید مسافت طولانی را در پیش رو مشاهده کنید (اگر این کار را نکنید ، می توانید زندگی خود را شرط بندی کنید که در اطراف گوشه کور بعدی یک کامیون بزرگ با ترمز ضعیف و / یا فرمان). توجه داشته باشید که برخی از رانندگان اسپانیایی در هنگام عبور از مسیرهای اطراف اشتباه گرفته شده اند (مانند بسیاری دیگر از اروپایی ها) و آنها همیشه هنگام ورود به آنها به ترافیکی که قبلاً در حاشیه های اطراف وجود دارد (که قبلاً ترافیک در یک دور رفت و آمد باید ترافیکی را که وارد آن می شود) فراهم نمی کنند.
هنگام شب هنگام رانندگی ، مراقب دوچرخه ، موتور سیکلت ، الاغ و اسب و سبد بدون چراغ باشید. دیوانه وار در موتور سیکلت های برش دهنده گوش و موتور سیکلت یک تهدید برای همه در شهرها است. رانندگان همچنین باید مواظب باشند تا عابران پیاده ، به ویژه افراد سالخورده ، که اغلب بدون نگاه به جاده می روند.
اگرچه جزو بدترین حالت های بدنه اروپا نیستند ، برخی از رانندگان اسپانیایی چند متر (سانتی متر) از سپر شما می نشینند و سعی می کنند بدون توجه به تراکم ترافیک ، شرایط جاده و آب و هوا یا محدودیت سرعت ، شما را به سمت شما سوق دهند. همیشه سعی کنید فاصله بزرگی بین وسیله نقلیه خود و خودروی جلوی آن بگذارید. این فقط برای این نیست که اگر وسایل نقلیه جلو جلوی جمع شدن را بگیرند ، می توانید زمان بیشتری برای متوقف کردن داشته باشید ، بلکه زمان بیشتری برای جلوگیری از توقف بدوی اجاق گاز به شما می دهد.

متمدن ترین رانندگان (نسبتاً صحبت کردن) در شمال اسپانیا (به عنوان مثال کاتالونیا) یافت می شود ، جایی که اکثر رانندگان حداقل برخی از قوانین را رعایت می کنند و حتی در چراغ های قرمز متوقف می شوند. برخلاف اکثر رانندگان خودرو ، رانندگان کامیون اسپانیایی صالح و مودب هستند و اکثر آنها از نشانگرهای مناسب خود استفاده می کنند تا به شما بگویند که چطور می توان از سبقت گرفتن و نشانگرهای چپ آنها اطمینان داشت به شما هشدار داد که یک وسیله نقلیه می آیند. رانندگان همچنین هنگام اجبار به سرعت کند ، از چراغهای هشدار دهنده خطر خود استفاده می کنند ، به عنوان مثال. برای تصادف یا کارهای جاده ای

رانندگی در شهرها کاملاً آشفته است و در صورت امکان از آن اجتناب می شود. رانندگان بی تجربه باید بیشتر مراقب باشند ، زیرا میزان تصادف برای بیگانگان بسیار بالا است ، خصوصاً در شهرهای اسپانیا. آلمانی ها و فرانسوی ها بیشترین تصادفات را دارند ، مانند دیوانه وار بودن مانند اسپانیایی ها (معقولان انگلیس با دفاع بیشتری).
از گره های جاده و خیاط های جاده ای در اسپانیا خیلی دلسرد نشوید. رانندگی در اسپانیا می تواند یک تجربه دلپذیر باشد ، به خصوص هنگامی که از جاده های روستایی استفاده می کنید ، که بیشتر اوقات نسبتاً بدون ترافیک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد