دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

قسمت دوم فرهنگ مردم اسپانیا

   فیلم ها: Bigas Luna ، کارگردان Belle Epoque برای این فیلم اسکار دریافت کرد. او کارگردانی است که به او اجازه می دهد تا با تاریخ اسپانیا آشنا شود زیرا آثار وی تا حد زیادی به وقایع تاریخی این کشور مربوط می شود. برای یادگیری در مورد جنگ داخلی اسپانیا به روشی بسیار عینی ، توصیه می کنم Libertarias را با آنا بلن (یکی از مشهورترین بازیگران دوران انتقال اسپانیا به دمکراسی) و Carmen Maura تماشا کنید ( محبوب ترین بازیگر زن اسپانیایی). زنان در آستانه یک شکست عصبی ، توسط المودوار ، فیلم خوبی نیز هست.

این مدیر به شما امکان می دهد جامعه مدرن اسپانیا و کلیشه های آن را درک کنید. همه فیلم های او درباره جامعه اسپانیا امروز است. بگذارید تزیس یا دیگران را نیز به قلم جوآکین آمنابار ، کارگردان عالی فیلمهای علمی تخیلی ، نشانگر نسل جدیدی از هنرمندان نقل کنیم.


چشم انداز کانادا:

   

سینمای اسپانیا زمینه ای عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ اسپانیا فراهم می کند. بسیاری از فیلم های کارگردانان مشهور مانند پدرو آلمودوار زندگی روزمره اسپانیایی ها را توصیف می کنند. به همین ترتیب ، من Parler avec elle ، Lucie et le sexe ، L'Auberge Espagnole ، Dias Contados و La Comunidad را توصیه می کنم. درمورد کتابهای ادبیات کلاسیک یا معاصر که به شما بصیرت خاصی نسبت به فرهنگ می دهد ، شامل شهر شگفتی ها و کتابهای دیگر ادواردو مندوزا و همچنین برای تلفن های تلفنی ارنست همینگوی می باشد.


    در مورد غذاها و مکانهای دیدنی ، انتخاب آنقدر وسیع است که مطمئناً بهتر است با افراد محلی سؤال کنید. این یک روش خوب برای آشنایی با اسپانیایی ها و علاقه به فرهنگ آنها است. غذاهای اسپانیایی بسیار متنوع است و تقریباً همه از آن لذت می برند.

اطلاعات فرهنگی - فعالیتهای میدانی
سؤال:

    در این کشور ، دوست دارم با فرهنگ و مردم اطلاعات بیشتری کسب کنم. چه فعالیتهایی می توانید به من پیشنهاد دهید؟
چشم انداز محلی:

    اسپانیا از لحاظ فرهنگی ، مکانهای تاریخی و سنتهای آشپزی بسیار غنی است. لیست کردن همه آنها غیرممکن است. هر منطقه و هر شهر دارای غذاهای خاص آشپزی ، آداب و رسوم و رویدادهای فرهنگی است. همه همکاران شما به شما اطلاع خواهند داد. در واقع ، اسپانیایی ها به آنها بسیار افتخار می کنند و آنها را برای شما توضیح می دهند. از آنجا که اسپانیا کشوری است که اقتصاد آن عمدتا به گردشگری بستگی دارد ، در تمام شهرها و روستاهای اسپانیا دفاتر اطلاع رسانی گردشگری خواهید یافت. آنها بهترین روش برای یادگیری آنچه در یک مکان خاص می بینند ، می شنوند ، می خورند ، یا می کنند.

    روزنامه ها همچنین راهی عالی برای کسب اطلاعات در مورد کشور هستند. اینها شامل La Vanguardia (بارسلونا روزانه و بدون وابستگی سیاسی) ، لو Pais (روزنامه سوسیالیستی در مادرید) و ABC (روزنامه سلطنت طلب در مادرید). بیشتر آنها دارای یک مجله فرهنگی هستند که اطلاعات مربوط به رویدادهای ورزشی ، اجتماعی و فرهنگی را ارائه می دهد. این یک روش عالی برای فهمیدن آنچه در جامعه امروز اتفاق می افتد است.

    من همچنین توصیه می کنم به فوتبال اسپانیا علاقه مند شوید. خود را با لیگ فوتبال آشنا کنید زیرا در اروپا و اسپانیا بازی می شود. این یک موضوع گفتگو است که در کافه ها ادامه پیدا می کند.

    در تلویزیون کمدی های ملی بسیار موفق هستند. آنها غالباً به مشکلات اجتماعی فعلی که ایستگاه های پلیس ، مدارس متوسطه و پزشکان روزانه با آن روبرو هستند ارتباط دارند. این کمدی ها باعث می شوند تا درک کنید که واکنش مردم در شرایط خاص چگونه است. بیشترین تماشای آنها عبارتند از: السالیر د کلاسه ، پریودیستاس ، اسکوئلا د باییل و مدیکو دو گاردیا.
چشم انداز کانادا:

    یک راه خوب برای آشنایی با فرهنگ احتمالاً نشستن در تراس یک کافه و رعایت عابران و نحوه رفتار مشتریان است. اسپانیایی ها کاملاً باز هستند و از شروع گفتگو دریغ نمی کنند. آنها غالباً درباره غریبه هایی که اغلب در محله مشاهده می کنند کنجکاو هستند. یکی از بهترین رویکردها (اما موردی که تقریباً منحصراً برای مردان محفوظ است) فوتبال است (و این کلمه "فوتبال" است که باید همیشه از آن استفاده کنید!). تیم ملی فوتبال محلی در اکثر شهرهای مهم اسپانیا ، به ویژه بارسلونا و مادرید مقام اول را در صحنه فرهنگی کسب می کند.

همچنین ببینید : فرهنگ مردم فرانسه


    اکثر شهرهای اسپانیا از نظر هنر غنی هستند و تئاترهای خوبی دارند که این نمایش را ارائه می دهند

قطعات محلی. در عین حال ، مکانی که توسط موسیقی در فعالیتهای فرهنگی برگزار می شود از اهمیت کمتری برخوردار است. همچنین می توانید بسیاری از گروه های موسیقی اسپانیایی را در رادیو یا در بارها و کلوپ ها بشنوید ، اما فرصت کمتری برای حضور در کنسرت های زنده وجود دارد. رادیو دیدگاه کاملی از فرهنگ اسپانیا ارائه می دهد و در بیشتر مراکز شهری به طور گسترده ای مورد توجه قرار می گیرد. این ایده خوبی خواهد بود که از مردم محلی بپرسید که کدام ایستگاه های رادیویی به آنها گوش می دهند تا تعیین کنند کدام یک به بهترین وجه با منافع شما مطابقت دارد.


فرهنگ کشور اسپانیا قسمت 1

فرهنگ کشور اسپانیا قسمت 2

فرهنگ کشور اسپانیا قسمت 3

فرهنگ کشور اسپانیا قسمت 4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد