دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

زیباترین دریاچه های جهان

این ها زیباترین دریاچه های جهان هستند که باید از آنها بازدید کنید
روند سفر
زیباترین دریاچه های جهان

برای دوستداران طبیعت یک پست ویژه داریم. آیا تا به حال فکر کرده اید که زیباترین دریاچه های جهان کدامند؟ واضح است که پاسخ به این سؤال نمی تواند کاملاً عینی باشد. مکانهای دیدنی در جهان وجود دارد که همه ما می خواهیم سفری برای قطع ارتباط داشته باشیم.

بنابراین ، ما لیستی را با برخی از زیباترین دریاچه های جهان برای شما آورده ایم تا شما را به سفر به یکی از این مکان های جادویی ترغیب کند. آرامش ، هماهنگی و آرامش طبیعت تنها چیزی است که شما به عنوان یک تفریح ​​در زندگی پرشور شهرها نیاز دارید.

دریاچه Atitlan ، گواتمالا

در ناتو به معنای "در میان آبها" است. این یکی از مکانهای دیدنی و جذاب گواتمالا است. به ارتفاع 1،560 متر ارتفاع دارد ، در محاصره طبیعت سبز و روستاهای زیبا قرار گرفته است که این مکان را به مکانی خاص برای جدا کردن تبدیل می کند. آن را در لیست مکان های خود برای ملاقات در سفرهای خود در آمریکای مرکزی بنویسید.
سالار دو یونی ، بولیوی

اگرچه در واقع این دریاچه نیست ، اما ارزش آن را دارد و می توانید وارد این دسته شوید ، ما قبلاً توضیح می دهیم که چرا. یونی یک بیابان غول پیکر نمکی است. در فصل باران ، کل سطح آن با آب پوشانده شده و با مخلوط کردن نمک به یک آینه طبیعی غول پیکر تبدیل می شود. منظره زیبایی که با حضور آب شکل می گیرد بی نظیر است. تخت نمک یوونی یکی از مکانهای دیدنی بولیوی است و شباهت آن با دریاچه در هنگام پوشاندن آن از آب ، علاوه بر زیبایی دیدنی و جذاب ، باعث شده تا ما در مورد حضور در این لیست فکر کنیم.
دریاچه پهئو ، شیلی

در نوک جنوبی آمریکای جنوبی یکی از مناظر است که به نظر می رسد از یک افسانه گرفته شده است. دریاچه Pehoé در پارک ملی Torres del Paine واقع شده است ، یک شگفتی طبیعی در پاتاگونیا شیلی است. رسیدن به این مکان کمی دشوار است ، اما منظره ای که دریافت می کنید همه چیز را با ارزش می کند. این منطقه قطب جنوب پر از کوه هایی با قله های برفی یکی از مناظر دیدنی است که می توانید در شیلی پیدا کنید. به دلیل عظمت مناظر ، دریاچه پهو یکی از زیباترین دریاچه های جهان است.
دریاچه تیتیکاکا ، پرو و ​​بولیوی

این دریاچه نه تنها زیبا بلکه بسیار تحمیل کننده است. این بزرگترین دریاچه در آمریکای جنوبی است و در بالای رشته کوه های آند واقع شده است. این همچنین یک مکان مقدس برای اینکاها است ، بنابراین افرادی که میراث خود را حفظ می کنند از این سناریو احترام می گذارند و سعی می کنند آن را به عنوان مکانی جادویی حفظ کنند.
دریاچه هیلیر ، استرالیا

احتمالاً عکس هایی از این دریاچه از آبهای صورتی دیده اید. این خصوصیت باعث می شود این مکان به مکانی بی نظیر تبدیل شود. این پدیده به دلیل غلظت بالای نمک و سدیم در آب است. اکنون می دانید که دریاچه معروف صورتی و دلیل رنگ آمیزی آن در کدام کشور قرار دارد. ما مطمئن هستیم که شما دوست دارید در این مکان حمام کنید.
دریاچه کراتر ، ایالات متحده

اگر یک دریاچه صورتی وجود داشته باشد که چشم شما را جلب کند ، این دریاچه بخاطر وضوح شدید خود این کار را انجام می دهد. دریاچه دهانه دارای خالص ترین و شفاف ترین آب ها است و بنابراین یکی از زیباترین دریاچه های جهان است. نه تنها رنگ آن ، این دریاچه را خاص می کند ، زیرا علاوه بر آن ، بلکه این عمیق ترین دریاچه کشور نیز با عمق 540 متر است. مانند دریاچه Titicaca ، این مکان مقدس برای جوامع بومی بومی منطقه است.
دریاچه پیتو ، کانادا

از نظر بسیاری ، این زیباترین دریاچه در کانادا و یکی از زیباترین های جهان به حساب می آید. در پارک ملی بانف واقع شده است ، که ما در لیست بهترین پارکهای طبیعی کانادا صحبت می کنیم که می توانید از آن جدا شوید. در Rockies کانادا واقع شده است و بنابراین مکمل طبیعی عالی است. رنگ فیروزه ای آن ، آن را ویژه و شایسته یکی از بهترین کارت پستال های کانادا می کند.
دریاچه Wakatipu ، نیوزیلند

مناظر نیوزلند را نمی توان در مقاله ای که از شگفتی های طبیعی سخن می گوید ، کنار گذاشت. دریاچه Wakatipu 80 کیلومتر طول دارد. زیبایی آن از ترکیب آن با کوه های اطراف ناشی می شود.
دریاچه غرب هانگزو ، چین

در پادشاهی اژدها نیز می توانید شگفتی های طبیعی را پیدا کنید که شایسته حضور در این مقاله هستند. دریاچه ای زیبا که منظره دیگری از چین به شما می بخشد. علاوه بر اینکه با مکانهای دیدنی احاطه شده اید که ممکن است مورد علاقه شما باشد.
دریاچه بایکال ، روسیه

این کشور به عنوان چشم آبی سیبری شناخته می شود ، این یکی از مناطق جدا شده در کره زمین و یکی از زیباترین دریاچه های جهان است. این عمق به 1600 متر می رسد و بنابراین شامل درصد زیادی از آب شیرین نشده منجمد جهان است. بنابراین ، علاوه بر زیبایی آن ، این مورد برای آینده تأمین آب آشامیدنی در جهان نیز حائز اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد