دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

44 چیزهایی که باید درباره زندگی در مکزیک به عنوان مهاجمی بدانید

مقالات زیادی در آنجا وجود دارد که در مکزیک زندگی می کنند به عنوان یک مهاجران و نوعی ترساندن مردم به دلیل عدم تمایل به رفتن یا تمرکز فقط روی هزینه های زندگی کم - در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد زندگی در مکزیک وجود دارد. در این پست قصد دارم مواردی را که شما قطعاً در مورد مکزیک باید بدانید به اشتراک بگذارم ، بعضی چیزهایی که بی نظیر برای زندگی در مکزیک است و یا فکر می کنم ممکن است شما را غافلگیر کند ، و همچنین برخی چیزهای رایج را که مردم درباره زندگی می گویند رد می کنم. در مکزیک که بعد از یک سال ، من پیدا نکردم که واقعیت داشته باشد.


بعضی اوقات من می توانم مکزیک را برای زندگی در آنجا بسیار راحت بدانم - و بسیاری از این موارد ممکن است به این دلیل باشد که من پنج سال در یک دهکده بسیار روستایی در هند گذراندم که قبل از زندگی در اینجا زندگی کنم. اما فکر می کنم افرادی که زندگی در مکزیک را در نظر می گیرند ، باید بدانند که واقعاً چه چیزی را دوست دارند و ممکن است ببینند که این آسانتر از آن است که فکر می کنند حرکت به مکزیک است.


اگر من بهترین دوست داشتم که از من سؤال می کرد باید به مکزیک نقل مکان کنم ، این نوع چیزهایی است که به او می گفتم!


برای مرجع ، من یک سال است که در مریدا ، مکزیک زندگی کرده ام. من از مکزیکو سیتی دیدن کرده ام و در حالی که آن را دوست دارم ، برای من یک شهر خیلی بزرگ بود (به طور جدی فکر کنید نیویورک) Merida در بین شهرها خوب است - شهری با 777000 نفر که دارای شهرکهای کوچک هستند. مکان های کوچکتر روستایی در مکزیک از نظر برخی از نکات زیر همانطور که می توانید تصور کنید متفاوت خواهد بود ، اما اینها به بیشتر مکانهایی مربوط می شود که مهاجران برای زندگی در مکزیک انتخاب می کنند.


زندگی در مکزیک: آنچه باید بدانید

1. شما می توانید به مدت 6 ماه به عنوان گردشگر بمانید و مجدداً ورود کنید ، اما در نهایت ، شما نیاز به اقامت دارید

مکزیک اقامت توریستی شش ماهه را برای بسیاری از (بیشتر) کشورها بدون ویزا ارائه می دهد. بعد از شش ماه می توانید خارج شوید و دوباره وارد شوید. این شبیه به برنامه ویزا است - فقط ویزا در آن دخیل نیست. اما اگر شما به طور واضح تمام وقت خود را در مکزیک می گذرانید ، ممکن است مقامات در نهایت ورود شما را انکار کنند زیرا مشخص می شود که شما در مکزیک زندگی می کنید ، نه یک توریست ، و در این صورت باید ویزای اقامت بگیرید.


شایعه این است که آنها در این باره سرکوب می کنند ، اما واقعاً کدام شایعه وزن دارد؟ نکته اصلی این است که اگر شما قصد دارید مدت طولانی - سال را بمانید ، باید اقامت خود را بگیرید اما اگر قصد دارید یک سال را امتحان کنید ، پس در ویزای توریستی وضعیت خوبی ندارید. شما می توانید نحوه اقامت مکزیک را در اینجا بخوانید.


2. شما نیاز به یادگیری برخی از اسپانیایی ها دارید

اسپانیایی زبان ملی در مکزیک است. در حالی که 92 درصد مکزیکی ها به زبان اسپانیایی صحبت می کنند ، اما در بعضی مناطق نیز زبان های بومی وجود دارد. بسیاری از بچه ها انگلیسی را به عنوان زبان دوم تدریس می کنند و انگلیسی در محیط های تجارت بین المللی صحبت می شود. اما در کل ، صندوقدار شما در فروشگاه های مواد غذایی ، برق یا لوله کش ، راننده Uber شما ، آنها اکثراً فقط بلندگوهای اسپانیایی هستند. شما باید به یادگیری اصول اولیه بپردازید و اگر اسپانیایی یاد بگیرید زندگی راحت تر خواهد شد.


در کانکون و سایر مکانهای توریستی ، بسیاری از افراد انگلیسی صحبت می کنند. اما در مریدا و مکزیکو سیتی ، افرادی که همه چیز در کار در صنعت گردشگری نیستند ، کمتر انگلیسی زبان پیدا خواهید کرد. طبق مطالعه ای که در مکزیک انجام شده است ، فقط 5٪ مکزیکی ها به انگلیسی صحبت می کنند و فقط در 18٪ مدارس به عنوان کلاس زبان دوم معرفی شده اند. به نظر من ، نوجوانان جوان تر انگلیسی زیادی می دانند ، شاید از مدرسه یا فیلم ها / تلویزیون اما وقتی به ترجمه کمک می کنم ، اگر یک فرد بزرگتر از آنها بخواهم ، خوشبخت تر هستم.


من از Rosetta Stone برای کار در اسپانیایی خود استفاده کرده ام و آنچه را که در دبیرستان آموخته ام ، برگردانده ام.


3. مکزیک زیبا و متنوع است

وقتی فکر می کنید در اینجا حرکت کنید ، هر چیزی را که شنیده اید در مورد کثیف بودن مکزیک نادیده بگیرید! حتی شهرهای بزرگ مانند مکزیکوسیتی هم خیابان های تمیز دارند و در مقایسه با شهرهای بزرگ ایالات متحده بسیار بهداشتی به نظر می رسند. بله ، آلودگی وجود دارد اما هیچ چیز برای نوشتن خانه وجود ندارد.


وقتی زندگی در مکزیک را در نظر می گیرید ، می توانید از میان سایت های سنگفرش یونسکو مانند سان میگوئل د آلنده یا Campeche رنگارنگ انتخاب کنید ، یا می توانید به ساحل هیپی بروید در Puerto Escondido ، یا واقعاً با روحیه مکزیکی در مکزیکو سیتی روبرو شوید. این مطلب را در عمق بیشتری تحت عنوان "همه چیزهایی که شما باید در مورد حرکت به مکزیک بدانید" پوشش می دهم ، که واقعاً حرکت "چگونه" را به مکزیک و "چگونگی" را تأمین می کند ، انتخاب می کنیم و در کجا زندگی می کنید.


سفرهای زیادی در سفر به مکزیک نیز وجود دارد ، در اینجا 40 مورد از لیست های سطل من وجود دارد.


4. اگر می خواهید در مکزیک ارزان تر از ایالات متحده آمریکا زندگی می کنید ، اما ...

... همچنین می تواند گران باشد - این به انتخاب شیوه زندگی شما کم است. فوربس گفت که این 60٪ هزینه زندگی مکزیک از ایالات متحده است. من حدس می زنم که باید در آن صورت صحیح باشد - اما وقتی هزینه زندگی خود را در اینجا در مریدا با آنچه در کلمبوس ، اوهایو می گذرد مقایسه می کنم ، کاملاً مشابه است. هزینه ای که هست ، نه سبک زندگی. در اینجا می توانم این فرصت را داشته باشم که تمام وقت برای شام بیرون بروم ، یک خانه بزرگ با استخر داشته باشم ، نظافتچی هایی برای کمک به خانه داشته باشم که به من این امکان را می دهد تا بیشتر روی کار و وقت شخصی تمرکز کنم.


آیا می توانم اینجا ارزانتر از اوهایو زندگی کنم؟ کاملا. آیا می توانم به اندازه مردم سانفرانسیسکو هزینه کنم؟ شاید. این مربوط به آنچه شما انتخاب می کنید انجام دهید سؤال این است که آیا شما می خواهید کمتر از آنچه صرف می کنید هزینه کنید

d قبل و کیفیت زندگی مشابهی داشته باشید یا مانند گذشته هزینه کنید و کیفیت و زندگی بهتری داشته باشید؟ من درباره پست و اجاره من در پست خود درباره انتقال به مریدا صحبت می کنم.


5- بله ، می توانید قبض برق به نام خود دریافت کنید (و باید)

همه به ما گفتند که برای انجام هر کاری در اینجا (مانند خرید ماشین یا گرفتن گواهینامه رانندگی یا حساب بانکی) که به شما نیاز به قبض داشته باشید. آنها همچنین گفتند که شما به عنوان یک توریست ، نمی توانید قبض به اسم خود دریافت کنید. این درست نیست. بن ساکن نیست و به محض اینکه اجاره نامه خود را امضا کردیم ، آن را (و یک نسخه از آن ، گذرنامه وی و یک نسخه از آن) را به CFE (دفتر برق) بردیم. آنها بلافاصله نام صورتحساب را به نام بن تغییر می دهند.


به عقب نگاه می کنیم ، باید این کار را به نام من انجام می دادم زیرا من اقامت دارم و هنگام درخواست صورت های بانکی و مواردی از این دست ، من کسی بودم که به اسم من نیاز به صورتحساب داشتم. این اجاره به نام او بود ، بنابراین امکان پذیر نیست قبض برق را به نام من بگذارید - باید نام آن را در اجاره نامه بگذارید. بنابراین قبل از زمان فکر کنید که WHO شما تصمیم می گیرید قبض ها را به نام آنها بخرید.


6. مکزیکی ها ضد آمریکایی نیستند

برخی از مردم به خانه از من سؤال می کنند که آیا تمام وضعیت ترامپ / دیوار باعث شده مکزیکی ها نسبت به آمریکایی ها تلخ شوند. فکر نمی کنم - تلخ نسبت به ترامپ ، بله! اما من هرگز با یک مکزیکی روبرو نشده ام که به طور کلی کلمه ای درباره آمریکایی ها گفته است و متوجه شده است که مکزیک به عنوان یک آمریکایی کاملاً از من استقبال می کند.


7. اگر کارت اعتباری منزل شما را تحت پوشش خود قرار دهد ، می توانید اتومبیل اجاره کنید و از بیمه خودداری کنید

این مکالمه ای است که تمام مدت در گروه های فیس بوک برای مهاجران در مکزیک مطرح می شود. من در یک پست وبلاگ در مورد نحوه خرید ماشین و کرایه اتومبیل در مکزیک ، در این باره به جزئیات می پردازم. اما در اصل ، وقتی اجاره می دهید ، روزانه 50 سنت قیمت خواهید دید. سپس وقتی ظاهر می شوید ، آنها بیمه شما را افزایش می دهند و می گویند غیرقانونی بودن بیمه مسئولیت مکزیک غیرقانونی است. اما اگر کرایه اتومبیل را در مکانهایی مانند Expedia ، Kayak ، Mex-rent-a-car و غیره خریداری می کنید ، در بسیاری از افراد (نه همه) در چاپ خوب مشاهده می کنید که 750،000 MXN بدهی در آن وجود دارد. از نظر قانونی ، آنها باید آن را به شما بدهند. اما برخی آن را انکار می کنند. سپس همه پوشش های دیگر را رد می کنید زیرا کارت اعتباری شما می گوید برای اینکه آنها بتوانند شما را تحت پوشش خود قرار دهند باید مجبور شوید. شما نیاز به کپی نامه ای از بانک خود دارید که می گوید پوشش داده شده است. این کار صبر می کند ، اما این کار هم انجام می شود و من بارها در مکزیک این کار را کرده ام.


8- در صورت شرکت در آزمون رانندگی ، کتبی را می توانید به زبان انگلیسی بگیرید و آزمون رانندگی فقط پارکینگ موازی است

سرانجام ، اگر شما در اینجا زندگی می کنید ، می خواهید به اینجا رانندگی کنید! می توانید یک ماشین استفاده شده را خریداری کنید و آن را به نام خود ثبت کنید. پس از ثبت نام ، یک سال فرصت دارید تا مجوز رانندگی مکزیکی دریافت کنید. باید مجدداً آزمون رانندگی را امتحان کنید - اگر ترجیح می دهید 10 پارکینگ انگلیسی باشد ، و سپس پارکینگ موازی. من یک پست کامل در مورد چگونگی انجام این کار دارم.


نکته جالب این است که شما هرگز مجبور نیستید رانندگی کنید و نشان دهید که می توانید به دور چهارچوب بروید یا خیابان های یک طرفه را درک کنید. این کمی گفتن است! ما دوستان مکزیکی داریم که به ما می گویند فقط حدس می زنند زیرا چه کسی کتابچه راهنمای راننده را می خواند؟ یکی دیگر از دوستان گفت که آنها کتاب را خواستند اما وجود ندارد - او مجبور بود یکی را در آمازون سفارش دهد.


با مجوز خود نیز قادر خواهید بود از آن در مکانهایی مانند شیخن ایتزا یا حتی کشتی استفاده کنید تا به جای قیمت خارجی ، قیمت محلی را پرداخت کنید.


9. از جشنواره ها و رویدادهای خانوادگی بیشتری انتظار داشته باشید

مکزیک در همه زمان ها از رویدادهای فرهنگی مانند تعطیلات و جشنواره ها گرفته تا موسیقی عمومی و رقص در میادین شهری بسیار ادامه دارد. مسلماً مهمانی ها و کلوپ هایی نیز برگزار می شود - اما این برای بچه ها و خانواده ها بسیار پیش رفته است.


10. مکزیک فقط در بازارها خرید نمی کند - Costco ، Walmart ، Sam's Sam ، همه اینجا است

شما ممکن است تصور کنید که به کمی بازار بروید و غذای خود را از یک بانویی که سبزیجات و مضراب دست ساز را می فروشد ، تهیه کنید. شما می توانید این کار را انجام دهید - و بازارهایی در همه جا وجود دارد. اما ، در شهرها در سراسر مکزیک Costcos و Walmarts نیز وجود دارد. این به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید خرید کنید (هیچ قضاوتی در اینجا ، همیشه!)


11- غذای آمریکایی را از دست می دهید؟ غیرممکن

غذای مکزیکی خوشمزه است اما شما از سراسر دنیا غذاهای بین المللی نیز دارید. شما رستوران های تایلندی ، هندی و حتی یک تگزاس جاده هاوس خواهید داشت. تعداد زیادی زنجیره آمریکایی در اینجا وجود دارد و همچنین تعداد زیادی از مهاجران خارجی که رستوران های بین المللی را اداره می کنند و انواع غذا را از سراسر جهان ارائه می دهند. نه اینکه شما از تاکو خسته خواهید شد ، بلکه فقط در مورد.


12. شما می توانید در خانه با بچه ها همان کارها را انجام دهید

در صورتی که فکر می کنید حرکت به اینجا به معنای زندگی بچه های شما تغییر خواهد کرد ، در نظر بگیرید که بچه ها در اینجا دقیقاً همان کارهایی را انجام می دهند که بچه ها به خانه می روند. بعد از کلوپ های مدرسه ، درس موسیقی ، ورزش ، کارت گرافیک ، برچسب لیزری و بولینگ همه یکسان است


اگر می خواهید کارهای آخر هفته را انجام دهید ، بازی های حرفه ای فوتبال ، بازی های بیس بال ، مسابقات حرفه ای مانند فرمول 1 ، رفتن به کنسرت ها ، دیدن فیلم های هالیوود (بله به زبان انگلیسی) در تئاتر وجود دارد.


13. در صورت خرید خانه یا ماشین جدید به عنوان

به یک خارجی ، به تمام پول های پیش رو نیاز خواهید داشت - نه وام و پرداخت وام

اگر به طور قانونی به عنوان اقامتگاه به اینجا آمده اید و یک حساب بانکی باز کنید ، ممکن است فکر کنید که وام دریافت می کنید یا یک ماشین جدید خریداری می کنید تا بتوانید پرداخت کنید. اما نه کاملاً در حالی که دریافت وام از ایالات متحده امکان پذیر است که شما را در مکزیک پوشش دهد (نادر اما ممکن است) ، اکثر بانک های مکزیک این کارها را انجام نمی دهند ، مخصوصاً برای خارجی ها. اگر ماشین بخرید و بخواهید پرداخت کنید ، علاقه دیوانه است.


99٪ از اتباع خارجی که به اینجا می آیند ، اتومبیل و خانه های خود را بطور کامل خریداری می کنند. وقتی چیزی به اندازه یک خانه گران می خرید ، آنرا در آغوش می گذارید و سپس پول از طریق سیم منتقل می شود. با کارت جدید می توانید کارت مکزیک خود را پرداخت کنید. اما انتظار دارید که همه هزینه های آن را بپردازید.


14. کارتهای اعتباری در اینجا هزینه های بسیار بالایی دارند

می توانید در اینجا کارت اعتباری دریافت کرده و اعتبار مکزیکی را تقویت کنید. اعتبار دیگری که در خارج از مکزیک داشتید در اینجا کار نمی کند - شما از ابتدا شروع می کنید. شما باید یک بانک را با خود داشته باشید. احتمالاً در ابتدا برای یک فروشگاه از طرف شما تأیید نمی شود. هزینه های بهره به اندازه 50 درصد است و تقریباً هیچ کس از کارت های اعتباری استفاده نمی کند مگر اینکه شما 100 درصد بدانید که همه آن را پرداخت می کنید و فقط در تلاش برای ایجاد اعتبار هستید.


15. یخچال ، یخچال و فریزر تلویزیون ، میز آشپزخانه شما ... قیمت آن تقریبا همان قیمت ایالات متحده آمریکا است

اگر کالاهای با کیفیتی را با نامهای تجاری که شما می شناسید (LG ، GE ، Whirlpool، Samsung) دریافت کنید ، تقریباً همان قیمتی را که در آمریکا هزینه می کند پرداخت می کنید. هزینه زندگی در مکزیک از نظر اجاره ، غذا و فعالیتهایی مثل بیرون رفتن کمتر است - اما "کالاها" اگر بیشتر نباشند ، هزینه های یکسانی دارند.


مواردی مانند میکسر Kitchenaid در اینجا 4 برابر گرانتر است. هر چیزی که به نظر لوکس یا تازگی باشد در اینجا بسیار گران است. لو کرتوس را فراموش کنید!


من برای دو صندلی تامی بههاما و چتر در Costco 100 دلار پرداخت کردم - تنها مکانی که می توانم آنها را پیدا کنم ، خیلی بیشتر از مبلغی است که من در ایالت ها برای یک استاندارد پرداخت کرده ام. اگر نیاز به تهیه خانه دارید ، انتظار نداشته باشید که ارزان تمام شود. حتی مبلمان آنتیک در اینجا بسیار گران است.


16. تقریباً می توانم هر محصول زیبایی را که می خواهم در مکزیک دریافت کنم

کالاهای قاچاق دیگری مانند سالهای زیادی در هند مجبور به قاچاق کالا نبودم. اگر وارد والمارت شوم ، می توانم از هر نوع استاندارد زیبایی که می توانم در والمارت در ایالات متحده بدست آورم ، بدست آورم. نه همه چیز - بلکه بیشتر آن. در مکزیک Sephoras وجود دارد و می توانید بصورت آنلاین خرید کنید.


17. اجاره در مکزیک به طور معمول نیاز به امضای قرارداد در مقابل وکیل دارد و بعضی اوقات به یک بهمن احتیاج دارید

در حالی که به نظر می رسد مکزیک در هر گوشه بانکی دارد ، از بسیاری جهات هنوز جامعه نقدی است. وقتی صحبت از پرداخت اجاره بها می شود ، بیشتر صاحبخانه ها آن را فقط به صورت نقدی می خواهند. انتقال سیم ندارد. شما معمولاً با یک وکیل ملاقات می کنید و حتی برای یک اجاره نامه 6 ماهه قرارداد منعقد می کنید. اینجا کاملاً مشروع است.


بعضی مواقع صاحبخانه یک بخل می خواهد - به این معنی که اگر کسی وثیقه بپردازد و مبلغی پرداخت نکند ، می خواهد شخصی را امضا کند که پشتیبان شما باشد. من دوستانی دارم که مکان مناسبی را پیدا کرده اند اما مکزیکی را نمی شناسند که برای آنها ثبت نام کند ، آنها نمی توانند آن را بگیرند. چنین ضربه گیر!


18. فراموش نکنید که قبض CFE خود را پرداخت کنید (اگر A / C را اجرا کنید می تواند بسیار بالا باشد)

این یک بار ما قبض برق خود را پرداخت نکردیم ... خوب. هنگامی که صورتحساب شما به تعویق افتاده است (هر دو ماه) ، آنها آن را به دسته درب شما می کشند. بیشتر خانه ها در خیابان ها دیوار کشی می شوند ، بنابراین درب به معنای واقعی کلمه در خیابان های شلوغ است و هر روز با کوپن پر می شود. ما هرگز به مال خود نرسیدیم و متوجه نشدیم که دو ماه گذشته است. زمان میگذرد.


بدون برق از خواب بیدار شدیم و فهمیدیم که این تنها خانه ما است. ما به صورت آنلاین نگاه کردیم و دیدیم که این صورتحساب دو روز قبل موعد است. هیچ اتاقی برای پرداخت هزینه و بدون پیگیری برای یادآوری این کار وجود ندارد. آنها فقط آن را خاموش خواهند کرد! بنابراین در قبض های خود به روز بمانید و یادداشت های مربوط به زمان موعد خود را یادداشت کنید. به این بستگی ندارد که در صورت عدم دسترسی به آن ، از طریق نامه پست کنید.


برای پرداخت صورتحساب به بازدید از CFE نیاز دارد و سپس از آنها بخواهید که متر را روشن کنند. کسی مجبور است این کار را انجام دهد و آنها بعداً همان روز برای ما انجام دادند ، اما فقط به این دلیل که 98 درجه از آن خارج شده بود. بعضی اوقات وقت خود را می گذرانند و روزها می توانند روزها بمانند اما آنها می گویند از آنجا که خیلی گرم است آنها سریع کار می کردند تا کمک کنند.


19. بگذارید در مورد سایر ابزارها صحبت کنیم:

زباله: ظاهراً این خارج از مکزیک یک هنجار نیست - اما کامیون های زباله هفته ای سه بار می آیند


گاز: خشک کن ، اجاق گاز و آب گرم شما توسط گاز اداره می شود. در مخازن بنزین هیچ متری وجود ندارد ، بنابراین ایده ای را در ذهن خود در نظر بگیرید که ممکن است نیاز به بالا آمدن داشته باشید یا در صورت تمایل به دوش داغ ، اواسط آشپزی یا درست آن را تمام کنید. اگر بیرون بیاید باید چراغ خلبان بنزین را روشن کنید و مجبورید اجاق گاز خود را روشن کنید.


آب: آب شما می تواند تمام شود. بسیاری از مردم آب چاه و آب شهر دارند. آب ارزانترین قبض است اما اگر استخر را پر کنید و افراد زیادی را در آن حمام کنید ، می تواند تمام شود. از من نپرس چگونه - اما اینطور است. فکر می کنم به این دلیل است که آب خیابان (آب شهر) فقط دو بار در روز وارد می شود ، بنابراین بستگی به دوش گرفتن و چنین مواردی دارد. هرگز به مدت طولانی نگذشته است.


برق: من در مورد لایحه فوق صحبت کردم. قدرت در اینجا گران است ، فقط FYI. ت

در 99٪ خانه ها در اینجا و در مکانهای سردتر که گرما بیش از حد است ، هوای مرکزی وجود ندارد - مردم بخاریهای فضایی خریداری می کنند.


اینترنت: اینترنت من در اینجا سریعتر از والدین من در اوهایو است!


20. اکثر اتومبیل ها دستی هستند

فقط یک FYI ، هنگام کرایه یا خرید یک ماشین استفاده شده ، به خاطر داشته باشید که اکثر آنها اتومبیل دستی هستند نه اتوماتیک. ما یک ماه با ماشین جستجو کردیم و با یک کتابچه راهنمای کار به پایان رسید. خوب این همان چیزی است که ما در هند سوار شدیم و همه بن می دانند که اهل انگلستان هستند ، اما من سهولت اتوماتیک را دوست دارم. پیدا کردن آن دشوار بود.


21. استخدام یک خانه دار ، افراد زیر زمینی ، پرستار بچه یا استخر در مکزیک طبیعی است.

این یک انتخاب شخصی است و برخی از افراد دوست ندارند کسی در خانه های خود کمک کند ، اما در اینجا خیلی طبیعی است که شخصی را استخدام کنید تا بتواند در صورت تمایل به شما در نظافت کمک کند. من در پست خود در مورد نقل مکان به مکزیک ، نرخ ها و مواردی از این دست را بررسی می کنم.


22. سیم کارت مکزیکی دریافت کنید و می توانید از آن در ایالات متحده و کانادا استفاده کنید

شما حتی می توانید از آن در جاهای دیگر استفاده کنید اما این تمام سعی من تا کنون بوده است. من Telcel را توصیه می کنم؛ خوب به من خدمت کرد من حدود 10 دلار در ماه برای خود پرداخت می کنم و 4G و تماس دریافت می کنم. وقتی در ایالات متحده آمریکا هستم ، فقط از سیم مکزیکی خود استفاده می کنم و در حال رومینگ بودن هستم ، بنابراین معمولاً باید به بالا برسم ، بنابراین اگر نیمی از آن را در آمریکا بگذرانم ، ممکن است ماه آن ماه 20 دلار داشته باشد. من به عقب برگشته ام تا عروسی را برنامه ریزی کنم ، بنابراین مفید بود.


من طی شش سال شماره تلفن آمریکا را نداشته ام ، بنابراین نمی توانم قیمت آن را برای شما تعریف کنم ، اما به نظرم مکزیک ارزانتر خواهد بود. فکر می کنم قبلاً در آمریکا 50 دلار پرداخت می کردم.


23- خیر ، شما نمی توانید آب بنوشید اما تهیه غذای مناسب و دوش گرفتن با آن خوب است

آنچه شما شنیده اید صحیح است - نوشیدن آب شیر اطمینان نیست. اگرچه برخی از افراد چنین می کنند. در هند نیز همین بود ، شما نباید بلکه بسیاری از افراد محلی چنین کردند. لک های ما به باکتری ها عادت ندارند و بنابراین ما نباید به عنوان بیگانگان باشیم.


من با آن آشپزی می کنم - اگرچه من دوستانی دارم که نمی توانند و حتی بن هم نخواهند داشت.


دوش خوب است! من همیشه این سوال را میپرسم! فقط آب را در حمام ننوشید ، احمقانه! !


24. بله ، می توانید میوه و سبزیجات میل کنید

این مرا به میوه و سبزیجات منتقل می کند. شما باید میوه و سبزیجات خود را با آب فیلتر شده یا بطری بشویید. آنها کاملاً خوب برای خوردن هستند - کاهو و همه. در مقایسه با هند ، میوه و سبزیجات اینجا DREAMY هستند! بنابراین گزینه های زیادی وجود دارد ، اما چنین کیفیتی اما در مقایسه با بازار کشاورز اوهایو ، چیزی را به مطلوب با کاهو ، گوجه فرنگی (گوجه فرنگی (گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی)) پیدا نمی کند.


25. می توانید T.P. خود را خیط و پیت کنید. در بعضی جاها اما در کل نیست

علائم را در کانتین ها و مکان های محلی کوچکتر مشاهده خواهید کرد که می گویند نباید دستمال توالت خود را شستشو دهید و فقط می توانید آن را درون سطل آشغال قرار دهید. این مهم نیست و در سرتاسر آسیا ، مکانهایی وجود دارد که این هنجار است. در مورد آن استرس نداشته باشید! بسیاری از خانه ها شستشوی آن خوب است - این بستگی به سیستم فاضلاب در محل بستگی دارد ، بنابراین از صاحبخانه خود بخواهید. در شهرهای کوچک مانند Tulum ، شما قادر به شستشو نیستید. در فرودگاه ها می توانید! این چیزی است که شما شروع به فهمیدن آن می کنید و اگر نتوانید اغلب علائم آن وجود دارد.


26. یک آمازون آمازون بگیرید و یک برنامه VPN بخرید

بله ، شما می توانید نمایش های تلویزیونی آمریکایی ، انگلیسی ، کانادایی و بیشتر را از اینجا تماشا کنید. روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. می توانید یک مینی کامپیوتر دریافت کنید و تلویزیون خود را به رایانه تبدیل کنید ، یک VPN را روشن کنید و به هر وب سایتی که در خانه مانند Hulu ، Amazon Prime ، SkyTV ، DISH ، Netflix و موارد دیگر دسترسی دارید دسترسی پیدا کنید.


شما می توانید از Roku استفاده کنید ، یا یک تلویزیون هوشمند در اینجا بگیرید اما اینها فقط اجازه پخش مکزیکی را می دهند. بنابراین Netflix مکزیکی و هیچ Hulu (فقط ایالات متحده آمریکا است).


من Amazon Fire Stick را به عنوان ساده ترین گزینه توصیه می کنم (می توانید این کار را در مکزیک سفارش دهید) زیرا نصب و کنترل صوتی آن آسان است. بعد باید برنامه هایی مانند Comedy Central یا هر کانال دیگری را که مشاهده می کنید بارگیری کنید. فقط کافیست وارد برنامه تلویزیونی کسی در ایالات متحده شوید (من از والدین خود استفاده می کنم). سپس برنامه هایی را برای Netflix ، Amazon Prime و غیره اضافه کنید اما برخی از برنامه ها می دانند که از VPN مانند Amazon Prime استفاده می کنید ، بنابراین باید VPN را خاموش کرده و از مکزیکی استفاده کنید.


27. "مکزیک سنتی قدیمی" با جدید آمیخته است

نکته جالب در مورد مکزیک این است که ترکیب سنتی و معاصر با سهولت ترکیب می شود. خانمهایی را مشاهده می کنید که با دست و بازار گلهای بزرگ خود را با تریلی گلها و وانتهایی که تعداد گلهایشان به قیمت 1/10 از قیمت های آمریکایی افتاده است ، درست می کنند. غذاهای خیابانی از غرفه های کوچک دوچرخه پذیرایی خواهید کرد. اما شما همچنین دارای سینماهای لوکس ، گالری های هنری ، معماری جدید مدرن و موارد دیگر هستید که باعث می شود احساس کنید در اروپا هستید. این شگفت انگیز است.


28. لازم نیست نگران این عمل جراحی در اینجا باشید یا در صورت بروز یک تصادف جدی چه اتفاقی می افتد

من باید بگویم بیمه خوبی داشته باشید و دیگر لازم نیست نگران باشید.


شما بیمه درمانی را اینجا احتیاج دارید. این رده بندی توسط سیستم ستاره ها ، مشابه با رتبه بندی هتل ها انجام می شود. اگر بیمارستان های 5 ستاره دریافت می کنید ، دیگر لازم نیست نگران جراحی و مواردی از این دست باشید. اگر مراقبت های بهداشتی دولت را بدست آورید ، پس بله ، من فکر می کنم که در بیمارستان های آنها جراحی نخواهید کرد. من مطمئن هستم که این یک نظر عمومی نیست

اما وقتی همه دوستان مکزیک من داستانهای ترسناک را برایم تعریف می کنند و می گویند هرگز به دلیل جدی بودن عمل جراحی به آن بیمارستان ها نروید ، من به آنها اعتقاد دارم.


در اینجا یک وبلاگ در مورد برنامه مراقبت های بهداشتی ما ، هزینه ها ، نحوه مطالعه برنامه های آنها و موارد دیگر وجود دارد.


29. مردم از بوروکراسی شکایت می کنند ، اما بد نیست

از نظر جابجایی به اینجا ، آنچه به صورت کاغذی می گویند شما به آن نیاز دارید ، قضیه است - به همان اندازه کثیف نیست که مردم آن را صدا کنند. من خودم را پیدا نکردم که در حال تلاش خسته کننده باشم و سعی کردم کارها را انجام دهم. اگر دستورالعمل های آنها را رعایت کنید ، خوب خواهید بود. من اقامت گرفتم ، یک حساب بانکی باز کردم ، یک ماشین را ثبت کردم ، مجوز رانندگی گرفتم ، صورتحسابها را به نام من منتقل کردم ، خدمات درمانی دریافت کردم ، بیمه اتومبیل کردم و بیمه اتومبیل و موارد دیگر و یافتم که همه اینها سازمان یافته و آسان انجام می شود.


من فکر می کنم کل "بروکراسی کار عوضی است" در مکزیک بسیار اغراق آمیز است. بله ، خرید خانه به بررسی زیادی احتیاج دارد اما اگر یک دفتر یادداشت عالی دارید و آنچه را که برای اطمینان از درست کار کردن باید پرداخت کنید ، پرداخت می کنید ، خوب خواهید بود. اگر فکر می کنید همه کارها را به تنهایی انجام دهید و به سختی اسپانیایی صحبت کنید ، بله ، این یک عوضی است.


سپس دوباره ، من پنج سال در هند بودم و بگذارید به شما بگویم - واقعاً آنجا عوضی است ، بنابراین حدس می زنم مکزیک ممکن است مثل یک نسیم به نظر برسد!


30. بله ، پلیس در برخی مناطق تلاش می کند تا رشوه بگیرد اما در جاهای دیگر ، آنها "دوست" شما هستند.

صادقانه بگوییم ، ما هر دو روش را داشته ایم. در یوکاتان ، من فقط تجربیات مثبت داشته ام. حضور پلیس در اینجا بسیار زیاد است. من اصلاً احساس نمی کنم که آنها مرا به آنجا بیاورند.


در Quintana Roo ، تجربیات بد داشته و پلیس خواستار رشوه است. بستگی به منطقه دارد و حتی در مناطق خوب سیب های بد نیز وجود خواهد داشت.


31. شما باید از قوانین جاده پیروی کنید

حتی اگر همه این کار را نکنند ، واقعاً باید. شما باید هنگام چرخش ، علامت بزنید ، کمربند ایمنی را بپوشید (من به این دلیل از آن استفاده شده است) ، روی تلفن شما نباشد و نوشیدنی و رانندگی نکنید. آنها نفس می کشند و نقاط بازرسی را برپا می کنند.


32. Uber بهترین دوست شما در اینجا است اما حمل و نقل محلی نیز عالی است

Uber در اکثر نقاط * مکزیک است. این در کانکون و برخی مکانهای توریستی دیگر نیست که رانندگان تاکسی محلی در حال جنگیدن در آنجا باشند (و خطرناک است). ما این مسئله را در گوا نیز داشتیم و خوشحالم که خوشحالم که در آنجایی که اکنون در مریدا هستم ، گرفتن یک بارگذاری امن و قانونی است.


در شهرهای بزرگی مانند مکزیکو سیتی ، می توانید Uber را آسان و ارزان بگیرید یا می توانید مترو را انجام دهید. من مترو را به هر جای اتوبوس ترجیح می دهم - و بسیار ایمن است (با محفظه زنانه).


اتوبوسهای بین شهری و ایالت نیز خوب هستند ، و من اغلب ADO را می گیرم. من فقط یک نفر را به فرودگاه Cancun منتقل کردم!


در داخل شهر شما اتوبوس های محلی وجود خواهند داشت که می توانید همه جای آن را بگیرید و بیشتر مهاجران این کار را به جای خرید خودرو انجام می دهند. من یک شخص ماشین هستم و باید اعتراف کنم ، من هرگز یک اتوبوس محلی در مریدا نرفته ام.


33. امنیت شما 100٪ بستگی به منطقه ای دارد که شما در آن زندگی می کنید / سفر می کنید

در حالی که من اغلب ADO را از مریدا به Cancun می برم ، به این معنی نیست که همه سفرهای جاده ای ایمن است. شما از تصادف اتوبوس ها می شنوید ، و اخیراً اتوبوسی که از مریدا به کوینتانا روو می رود (اکنون مقاله را نمی توانم پیدا کنم) توسط سارقین در تلاش برای متوقف کردن اتوبوس در 18 بار توسط سارقین 18 بار شلیک شد - اما راننده این کار را نکرد و از آنجا دور شد. !


آنها می گویند اگر در طول روز رانندگی کنید و جاده های عوارضی بکشید ، حالتان خوب است. ما شبها به کانکون و اطراف یوکاتان رانندگی کرده ایم ، اما غیر از این من در مکزیک رانندگی زیادی نکرده ام.


بسیاری از مهاجران وقتی به مدت شش ماه در سال یا اگر می خواهند همه امور خود را به اینجا برسانند ، از ایالات متحده به مکزیک می روند. گروه های فیسبوکی با نکاتی درباره نحوه انجام این کار وجود دارد. ایالات در مکزیک وجود دارد که شما نباید به هیچ وجه ادامه دهید - و سایر موارد که خوب نیستند. در اینجا مقاله ای وجود دارد که دارای خطرناک ترین مکان هایی است که باید از آنها دوری کنید. تمام مکانهایی که از زندگی در خارج از کشور شنیدید مناطق امن (بیشترین موارد - Cancun ، Riviera Maya) ، مسائل مربوط به آنهاست اما این یک انتخاب شخصی است ، من نمی توانم به شما بگویم که مطابق با استانداردهای شما ایمن است.) من جنایات googling را توصیه می کنم نرخ


34. همین مسئله در مورد مردان نیز صادق است

گمان می کنم اگر در منطقه ای بذر قرار دارید ، می توانید با مردان مشکل داشته باشید. بیشتر شهرها نوعی منطقه بدون حرکت دارند (در سراسر جهان ، نه فقط مکزیک). بنابراین از عقل سلیم استفاده کنید. اما به طور کلی ، مردان اینجا کاملاً محترمانه هستند.


در مکزیکو سیتی ، آنها تنها محفظه زنانه دارند و دوست ما در آنجا به ما گفت آزار و اذیت نسبت به زنان بد است. این باعث تعجب من شد زیرا در یک سال اینجا ، من با این مسئله روبرو نشده ام. در هندوستان با آزار و اذیت روبرو شدم (آنچه آنها را شبانه روز می نامند) ، گریستن و خیره کننده. بنابراین مکزیکو سیتی برای من خوب به نظر می رسید!


بعضی ها می گویند اگر بلوند هستید مسئله خیره شدن یا توجه به اینجاست ، من آن را نادرست می دانم. من هرگز متوجه نمی شوم کسی به من خیره شود. در تمام جاهایی که تاکنون به آنجا سفر کرده ام ، رانندگان Uber منتظر مانده اند تا اینکه وارد خانه شوم تا از آنجا جدا شوم. همه آنها خوب به نظر می رسند - این نظر من است.


35. همه چیز در مورد کانتین ها است

کسانی که درهای فیلم غربی را تکان می دهند جایی هستند که شما می خواهید بروید. اکثر کانتیناها از خیابان به نظر نمی رسد ، و در بعضی از مناطق مکزیکو سیتی ، از درب به در هم چیده شده اند ،

بنابراین شما نمی دانید که کدام را انتخاب کنید! فقط به یک راه بروید - عصبی نشوید!


اکثر کانتیناها از 5-10 پخش می شوند و معمولاً در 10 تعطیل می شوند. افراد خوب موسیقی زنده ، رقصیدن ، گیاه شناسی (تنقلات رایگان) و نوشیدنی ارزان قیمت دارند!


36. تاکسی های طولانی مدت گزینه مناسبی برای سفر نیستند

هزینه زندگی مکزیکی ممکن است پایین باشد ، اما برخلاف بسیاری از مناطق آسیا که بدان معنی است که می توانید قطار ، تاکسی یا اتوبوس سوار شوید و تفاوت زیادی با آن نداشته باشید ، در مکزیک چنین نیست. اگر مسافت طولانی برای طی کردن دارید و برنامه اتوبوس برای شما کار نمی کند ، بهترین شرط شما اجاره ماشین است. شرکت های تور که شما را از شهر به شهر دیگر می برند تمایل به بازو و یک پا دارند. بهتر است در هنگام مسافرت طولانی یک راننده محلی را پیدا کنید که در آنجا باشد و آنها را بارها و بارها استخدام کنید.


37. برای حمل و نقل ، از FedEx ، UPS یا DHL استفاده کنید.

پست محلی قابل اطمینان نیست ، که ضربه گیر است! برخی از کارتهای تولد نشان داده شده است که بیشتر از آنچه می توانم برای هند بگویم هستم ، اما من یک بسته بزرگ از استرالیا داشتم که به هیچ وجه نشان نمی دادم. ردیابی به محض رسیدن به مکزیک به پایان می رسد.


اگر چیز جدی برای ارسال دارید ، باید به بازیکنان بزرگ بپیوندید - آنها همان هزینه ای که در ایالات متحده آمریکا دارند ، هزینه می کنند.


38. گمرک هنگامی که به برخی از فرودگاه ها پرواز می کنید ، موارد را جدی می گیرد

وقتی به مکزیکوسیتی پرواز می کنید و مجبورید آداب و رسوم خود را پاک کنید ، نسیمی است که می توانید از آن گذشته و یک دکمه را فشار دهید. هیچ کس با شما صحبت نمی کند مگر اینکه شما برای جستجوی انتخاب انتخاب شوید - که من یک بار بوده ام (وقتی سگم را با خود داشتم).


مدیوین

در مریدا ، این یک سردرد است. یک نفر وجود دارد که از هر شخص سؤال می کند و خط خیلی طولانی است. آنها تقریباً همه را جستجو می کنند. سگ های مواد مخدر غذای شما را خراب می کنند و آنها را مصادره می کنند. نمی توانید گوشت و پنیر و غیره بیاورید. غذای فرآوری شده اشکالی ندارد. شما نمی توانید چیزهای تلویزیونی یا گران قیمت را بیاورید و انتظار دارید که گمرک را پرداخت نکنید - حتی اگر قدیمی باشد. آنها شما را پرداخت می کنند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که کالاهای قدیمی را وارد کرده اید ، آن را در صندوق قرار نمی دهید تا بتوانید آن را ایمن نگه دارید - این باعث می شود ظاهر جدید شود. به چیزهایی که بسته بندی می کنید و نحوه بسته بندی آنها فکر کنید.


39. بله ، غذا تند است اما فقط در صورت اضافه کردن یک دسته سالسای تند به آن اضافه می شود

غذای پایه خیلی تند نیست ، این سالس ها هستند. ظروف با آنها سالسا نمی آیند ، شما آن را اضافه می کنید - بنابراین فقط از افزودن غذاهای تند خودداری کنید. اگر ادویه را دوست ندارید ، می توانید از اینجا جلوگیری کنید.


40. نکته مهم در اینجا بسیار زیاد است

مانند ایالات متحده ، نکته های مهم اینجاست. وقتی صورتحساب خود را در یک رستوران می گیرید ، نوک را به دستگاه کارت اضافه می کنید که 10 ، 15 یا 20 درصد را انتخاب کنید. در پمپ بنزین ها و فروشگاه های مواد غذایی باید نوک بزنید. سالن مو ، ناخن های شما ، مردی که در پارکینگ ها ماشین ها را تماشا می کند ، باید نوک خود را بزنید.


41. اگر انتظار Tex-Mex را دارید ، ناامید خواهید شد

شما در اینجا نمی خواهید burritos به سبک Chipotle را وارد کنید (لعنتی ، آنها خیلی خوب هستند!). شما غذای شگفت انگیز مکزیکی دریافت خواهید کرد اما "tex-mex" نیستید ، مگر اینکه به یک مکان گردشگری بروید ، که می توانید. اما غذاهای محلی مکزیکی بسیار متفاوت است. اگر مایل به تولید تورتیلی آرد هستید ، باید سؤال کنید و فقط در رستوران های توریستی آنها را از آن خود خواهید کرد - بیشتر آنها فقط ذرت دارند.


42. مکزیکی ها عاشق یک مهمانی هستند - و ترقه های آتش بازی

در طول جشنواره ها و مهمانی های تولد ، انتظار داشته باشید که سر و صدای شبانه روز داشته باشید. این بسیار دیوانه است که چقدر آنها مهمانی دارند و چقدر دیر ماندند. چه تعداد آتش و آتش بازی تا حوصله خود را ندارید؟ در هند هم همینطور بود. هر شب نیست ، بلکه چیزی است که باید بدانیم.


43. بعضی اوقات سفارش از آمازون ایالات متحده بهتر از آمازون مکزیک است

می توانید از حساب آمازون USA خود در مکزیک استفاده کنید. شما فقط می توانید در هنگام بررسی ، هزینه مشخصی را به آمازون بپردازید و آنها برای شما با گمرک کار می کنند. بعضی اوقات به اندازه 5 دلار کم است. شما باید قیمت کالا را در آمازون مکزیک مقایسه کنید. اگر کالای جدیدی باشد یا وارداتی باشد ، در آمازون مکزیک بسیار گران خواهد بود.


به عنوان نمونه ، من یک قایق استخر می خواستم مناسب و معقول باشد (نه دو دلار از والمارت). آنها 100 دلار در آمازون مکزیک بودند! در آمازون ایالات متحده نیز همین قایق 20 دلار بود و برای حمل و گمرک 5 دلار به من پرداخت کردند. بعد از اینکه قایق را گرفتم ، 2 دلار به من بازپرداخت شد زیرا گمرک کمتر از آن چیزی بود که فکر می کردند. اگر آداب و رسوم بیشتر از آنچه فکر می کردند بیشتر است ، آنها به این موضوع ضربه می زنند.


من این کار را با چندین کار انجام داده ام که به مکزیک سفارش داده ام.


44. و آخر اینکه ، شما اینجا را دوست خواهید داشت!

اگر به فکر عزیمت به مکزیک هستید ، برای بزرگترین ماجراجویی زندگی خود آماده شوید. این یک مکان شگفت انگیز برای زندگی است زندگی در اینجا بسیار راحت و راحت است ، مقرون به صرفه ، و سرگرم کننده با همه چیزهای جالب آن است. از فرهنگ ، غذا و موسیقی و مهربانی مردم استقبال کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد