دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

10 مقصد گران قیمت ترین مقصد تعطیلات


چمدان کردن چمدان معمولاً نام بازی در هنگام خراب کردن وب در جستجوی مقصد های تفریحی لوکس است. با وجود این ، بسیاری از گزینه های مسافرتی لوکس وجود دارد که به شما التماس می کنند که آن بودجه را از پنجره بیرون بیاورید. در زیر ما ده مورد برتر (بدون ترتیب خاص) از گران ترین مقصد تعطیلات را گردآوری کرده ایم تا کمی نزدیک تر به قرار دادن لوکس در نزدیکی آن سکه های گرانبها نزدیک شوید. فقط قبل از وارد کردن جزئیات کارت خود این کلمات را تکرار کنید: شما فقط یک بار زندگی می کنید ، فقط یک بار زندگی می کنید ...

گران ترین مقصد تعطیلات
پاریس

خانه برخی از گران قیمت ترین رستوران های جهان ، هتل ریتز با قیمت بسیار ظریف و طراحان فروشگاه های Place Vendôme ، پایتخت عاشقانه راه خود را در لیست ما پیدا می کند. برای بسیاری که به اوج ناهار خوری معروف است ، جای تعجب نیست که یک وعده غذایی در ژول ورن ، واقع در طبقه پنجم برج ایفل ، می تواند 250 پوند را به شما برگرداند. این ممکن است یک قیمت بسیار سنگین به نظر برسد اما در مقایسه با گای ساویو زیاد می شود. یک منوی 18 سلیقه ای در اینجا شما را از هر سر 430 پوند غرق می کند. حداقل پر می شود.
جزایر فیجی

با داشتن 332 جزیره ماسه سفید و سفید بکر که دارای درختان نخل شده و در معرض یک نسیم گرمسیری قرار گرفته اند ، به شما آمرزش می یابد که بهشت ​​بر روی زمین پیدا کرده اید. هرگونه تصور از این در هنگام تبادل لایحه رفتن به و از جزایر به داخل اتر بتونی تبخیر می شود. قایق سواری به جزایر Mamanuca و یاساوا بسیار گران است. در بالای این روستاییان فیجی بازدید کنندگان را ملزم به مشارکت در یک sevusevu (مراسم هدیه دادن) قبل از ورود می کنند. این معمولاً کاوا (نوشیدنی ساخته شده از گیاه بومی به نام Piper methysticum) است. اگر دوست دارید در جزیره Laucala اقامت داشته باشید ، با سلام و احوال پرسی سنتی این کشور ، "بولا" و هزینه فرود 11.500 پوند استقبال می شود. لایک ها
نیویورک

خدمات هتل معمولاً در Big Apple بی عیب و نقص است ، اما فراموش نکنید که یک ارائه دهنده صرفاً چمدان خود را انتخاب می کند ، چند دلار سبک تر خواهد کرد. به غیر از برش های دلاری پیتزا های خیابانی و سگ گراز قابل اعتماد ، هزینه های عمومی غذا در Apple Apple به طرز حیرت انگیزی زیاد است. با یک صبحانه در نورما ، یا با یک "فریتاتای زیلون دلاری" (1600 پوند) شروع کنید یا به مقصد وستین نیویورک بروید ، برای یک هزار بشکه جارو کشیده شده در تکه های طلا و ترافل.
جزایر ویرجین

یکی دیگر از مقصد های پارادایاک با روند جزایر خصوصی و هزینه های اخاذی. چرا با خنک کردن 62.500 پوند در شب ، جزیره ریچارد برانسون را امتحان نمی کنید؟
بورا بورا

مشهور با افراد مشهور مانند نیکول کیدمن و وینس وون ، جزیره بورا بورا در پولینزیای فرانسه برای تعطیلات پنجاه و پنجره طراحی نشده است ، اما با هتل هایی که در هر شب حدوداً 1000 پوند هزینه دارند ، این بهشت ​​گرمسیری از نظر سطح پایین تر از مقیاس است. قیمت های لوکس
سیشل
سیشل ، ماهه

تابستان بی پایان جزایر ارزان نیست. نه تنها سواحل حیرت انگیز بلکه گرانترین هتل لوکس جهان با قیمت 6000 پوند در شب. این رتبه بندی مبتنی بر بررسی جهانی در مورد حداقل قیمتی است که یک زوج باید برای اقامت شبانه در لوکس ترین اقامتگاه های جهان بپردازند.
بسته های تعطیلات سیشل
توسکانی

این تکه کم جمعیت از شبه جزیره ایتالیا به دلیل عدم هتل بودن ، دارای قیمت قابل توجهی است. آنها نه تنها در میان تاکستان های پراکنده ، انحصاری را در بازار نگه می دارند ، بلکه به دلیل زندگی گذشته خود به عنوان کاخ های بزرگ ایتالیا ، نرخ های بالایی را نیز ضمانت می کنند. ساعت را به عقب برگردانید و مانند ماندن در یکی از قلعه های تبدیل شده ، مانند حق امتیاز ایتالیایی زندگی کنید.
دبی
دبی

زمین بازی برای شیوخ و الیگارشی ، سرزمین لوکس دبی می تواند مجموعه ای از هتل های بزرگ را در خود جای دهد. برخی از اتاق های خواب حتی دارای منظره در زیر آب هستند - آیا این به عنوان منظره دریا طبقه بندی می شود؟ اکثر استراحتگاه ها در اینجا هزینه هر هزار دلار در هر شب را دارند. شما به معنای واقعی کلمه می توانید قایق را با سرعت یک ساعته 1.200 پوند از قایق بادبانی 75 فوت بیشتر کنید.
بسته های تعطیلات دبی
مشا کی

دیوید کوپرفیلدوز بزرگ توهم نویس بیش از 50 میلیون دلار برای این جزیره اختصاصی پرداخت کرد. وی با کمک تیم ترکی از معماران و طراحان ، این مجموعه در حال حاضر دیدنی و جذاب از سه جزیره را به خارج از این عقب نشینی لوکس جهان تبدیل کرده است. برای 50،000 پوند می تواند مال شما باشد ... برای یک روز.
اسلو

اسکاندیناوی مترادف با هزینه است. حتی بدون ورود به بخش های بالاتر لوکس نروژ ، قیمت های روزانه در اسلو بسیار چشمگیر هستند. سفرهای خصوصی از اینجا به فئورود یا هتلهای اختصاصی آن بیش از شرط ضبط پایتخت نروژ در لیست ما.

چرا نباید به وب سایت ما نگاهی بیندازیم تا شانه ها را با فوق العاده غنی و بدون نیاز به برد قرعه کشی شستشو دهیم. بدترین چیزی که ممکن است رخ دهد چیست؟ خوب ، شما می توانید در نهایت خوردن املت خاویار یا ماسه کارائیب بین انگشتان دست خود را تصور کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد