دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

اگر زن هستید 6 مکان برتر برای سفر به تنهایی | تجربه شگفت انگیز


ما در قرن بیست و یکم هستیم و زنان ، هر زمان و هر کجا که می خواهیم می توانیم آنچه را می خواهیم انجام دهیم. این امر در مورد سفر نیز صدق می کند. به همین دلیل امروز ما 6 مکان را برای سفر به تنهایی و احساس امنیت به شما ارائه می دهیم. برخی از آنها مکانهایی هستند که امنیت بسیار بالایی از شهروندان دارند و برخی دیگر حتی پلیس توریستی دارند که از شما محافظت می کند. غافلگیر شدن؟ خوب ، این تازه آغاز شده است.

1.- مصر: پلیس امنیت شما را تحت نظر دارد
مصر یکی از مکانهایی است که به تنهایی سفر می کنید و باعث تعجب شما خواهد شد. یکی از دلایل آن این است که منطقه ای که در آن قرار دارد تمایل دارد که درگیری های بین المللی درگیر شود. بلکه به این دلیل که تعصبات علیه جهان عرب تمایز قائل نمی شوند.
شما می توانید به تنهایی به مصر سفر کنید زیرا این کشور می داند که بیشتر درآمد این کشور از گردشگری حاصل می شود. به همین دلیل دولت نیروی انتظامی ایجاد کرده است که در همه مکانهای دیدنی حضور دارد. بنابراین می توانید در تنهایی از معابد عالی و هرم لذت ببرید. این منطقه کاملاً امن است.
2.- ژاپن
ژاپن یکی از مقصد های مورد علاقه ما است و ما آن را در این لیست از مکان ها برای سفر به تنهایی قرار می دهیم زیرا این کشور از جمله کشورهایی است که می توانید در هر زمان و بدون احساس ناامنی در خیابان قدم بزنید. Megalopolis مانند توکیو می تواند تهدید کننده باشد ، اما آنها در واقع بسیار امن هستند.
توجه شما را ، انتظار نداشته باشید که همه بتوانند به انگلیسی صحبت کنند. به نظر می رسد عجیب است ، اما فقط دانش آموزان با این زبان صحبت می کنند ، و نه خیلی روان. اگرچه اگر گم شوید و از آنها درخواست کمک کنید ، ژاپنی ها آنقدر مهربان هستند که شما را شخصاً به آنجا می برند تا به آنجا بروید.


3.- لندن

سفر به لندن به همان احتیاط نیاز دارد که به هر پایتختی اروپا بروید. با این تفاوت که در اینجا بیشتر باران می بارد. ده ها جاذبه گردشگری ، موزه ها ، گالری های هنری و بازارهای خیابانی ارزش باران دارد.
لندن پایتخت جهان وطنی است. اگر به تنهایی سفر کنید یا همراه باشید ، کسی اهمیتی نمی دهد هم کوله پشتی و هم مسافرینی پرمشغله که به این شهر می آیند ، نیاز به حریم شخصی را درک می کنند.
خیابان های مرکز شهر بی خطر هستند ، اتوبوس های شهر تمام شب اجرا می شوند و فقط باید از مناطق بسیار خاص دور از مدارهای توریستی دوری کنید. اگر می خواهید کمد خود را با لباس دست دوم تجدید کنید یا به برخی از معروف ترین آثار هنری جهان فکر کنید ، لندن را به عنوان یکی از مکان هایی برای سفر به تنهایی انتخاب کنید.


4-- تایلند

ما با سفر عجیب و غریب به کشورهای دوردست ادامه می دهیم و تایلند را به عنوان یکی از مکانهای سفر خود به تنهایی اضافه می کنیم. گردشگری یکی از منابع تأمین اعتبار برای اقتصاد کشور است ، بنابراین گردشگران بسیار مورد احترام هستند. ما قبلاً هنگام ذکر لیست سفرهای معنوی ، در مورد تایلند برای شما گفتیم. بنابراین اگر به دنبال مکانی مناسب برای قطع ارتباط و پیدا کردن خود هستید ، این یکی از بهترین گزینه ها است.
در اینجا شما می توانید مناظر طبیعی و زیبایی بی نظیر را پیدا کنید ، معابد که در آن می توانید شما و سواحل پارادایازی را خلوت کنید. و اگر حوصله حالت zen دارید همیشه می توانید به یکی از شهرهای اصلی بروید و به مهمانی بپیوندید. خبر خوب این است که بیشتر مردم تایلند به زبان انگلیسی صحبت می کنند.


5.-مقصد سفر به تنهایی و گم شدن (با خیال راحت): ایسلند


ایسلند یکی از مکانهایی است که شما هرگز به عنوان مرجع ایمنی از آن استفاده نمی کنید. فضای بسیار باز و بدون افراد اطراف. هر اتفاقی برای شما می افتد ، درست است؟ در واقع ، بله شما می توانید با افراد دوست داشتنی دیدار کنید و با خاطرات باورنکردنی به خانه برگردید.
ایسلند یکی از امن ترین کشورهای جهان است و نمره 5 از 5 را به خود اختصاص می دهد بنابراین اگر می خواهید قدم بزنید ، خود را در منظره غوطه ور کنید که شما را بی نفس بگذارد و از همه چیز و همه جدا شود ، به سمت شمال حرکت کنید. انگلیسی یک زبان رسمی نیست ، اما می تواند باشد ، تقریباً هر کس آن را صحبت می کند. علاوه بر این ، پیشنهادات معده برای سلیاک و گیاهخواران بسیار گسترده است.


6.-هلند


با ذکر ویژه به آمستردام به عنوان پایتخت اروپا که در آن به تنهایی سفر کنید. این شهر تمام شهرها را دارد: بهترین زندگی شبانه ، میراث فرهنگی عظیم و جاذبه های فراوان ، شهری و روستایی. اگر از هلند بازدید می کنید ، فراموش نکنید که به مزارع نزدیک دریا نزدیک شوید. شما در جاده های پایین تر از موج رانندگی خواهید کرد. تجربه ای که برای همیشه به یاد می آورد برای دیدن هدایا به یک کارخانه پنیر هلندی رفته و قلاب های رنگ شده را خریداری کنید. همه آنها را دوست دارند.
مطمئناً شما قبلاً لیست مقصد خود را برای لذت بردن از شرکت خود در حین خارج از کشور تهیه کرده اید. آیا ژاپن خواهد بود؟ آیا تایلند خواهد بود؟ یا شاید شما فردی متصل به شگفتی های اروپای قدیمی هستید. در هر صورت ، اگر به مسافرتهای دیگر به تنهایی فکر کرده اید ، با ما در تماس باشید. ما به شما کمک می کنیم تا سرگرم کننده ترین و امن ترین سفر ممکن را برنامه ریزی کنید. این یک وعده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد