دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

فرهنگ کشور اسپانیا قسمت 5

اطلاعات فرهنگی - قهرمانان ملی اسپانیا
سؤال:
    قهرمانان ملی این کشور چه کسانی هستند؟
چشم انداز محلی:
همچنین ببینید : فرهنگ مردم فرانسه

    برخی از خوانندگان مشهور اپرا اسپانیایی در سراسر جهان عبارتند از: پلاسیدو دومینگو ، خوزه کاررا ، مونتسرات کابال. اسپانیا قهرمان تنیس بسیاری نیز دارد: کارلوس سانتانا ، آرانتزا سانچز ویکاریو ، آلبرت کاستا ، کارلوس مویا و قهرمان دوچرخه سواری ، میگوئل ایندوراین (که پنج بار برنده تور دو فرانسه). خوانندگان مشهور: جولیو ایگلسیاس ، انریکه ایگلسیاس ، و رقصندگان: خواکین کورتس و کریستینا هویوس (فلامنکو). برخی از تیم های معروف فوتبال شامل باشگاه فوتبال بارسلونا (بارسا) و رئال مادرید هستند. در زمینه معماری ، اجازه دهید گائودی و کلیسای جامع معروف او Sagrada Familia در بارسلونا و در بین نقاشان را نقل کنیم: ولازکوئز ، گویا (ماا برهنه و لباس مجید) ، پیکاسو (گورنیکا) ، میرو و سالوادور دالی (تماشای نرم در زمان انفجار اول)؛ نویسندگان: کامیلو خوزه سل (برنده جایزه نوبل) ، آنتونیو ماچادو (شاعر) ، فدریکو گارسیا لورکا (نویسنده) ، میگوئل دو سروانتس (نویسنده دون کیشوت). قهرمانان ملی: لو کید (آزادکننده کاتولیک های مورها) ، کریستوفر کلمب (که آمریکا را کشف کرد).
چشم انداز کانادا:

    در اینجا بار دیگر ، اسپانیایی ها به فرهنگ خود بسیار افتخار می کنند و معتقدند که در صحنه جهانی ناشناخته است و مورد استقبال کمی قرار می گیرد. آنها خوشحال خواهند شد که دانش شما در مورد قهرمانان اسپانیایی را نشان دهند. این قهرمانان عبارتند از رائول ، یکی از بهترین فوتبالیست های جهان ، که برای رئال مادرید ، خوان کارلوس ، پادشاه اسپانیا بازی می کند ، که به دلیل داشتن قهرمانی برای برخی از اسپانیایی ها ، به ویژه برای نسل های قدیمی ، قهرمان است. از تعهد خود به دموکراسی در زمان انتقال از دیکتاتوری و انتقال از اسپانیا به جامعه مدرن ، لوئیس گارسیا لورکا ، مطمئناً نویسنده و شاعر محبوب اسپانیایی ، مشهورترین نقاشان در اسپانیا ، سالوادور دالی و پابلو پیکاسو ، میگوئل ایندوراین ، قهرمان بازنشسته دوچرخه سواری که 5 بار برنده تور دو فرانسه شد ، خوان کارلو فرر ، قهرمان تنیس اسپانیا که اخیراً چندین قهرمانی کسب کرده و ریکاردو آلونسو ، یکی از جوانترین و بهترین ها مسابقه اتومبیلرانی فرمول 1.

اطلاعات فرهنگی - رویدادهای تاریخی مشترک

سؤال:

    آیا رویدادهای مشترک تاریخی بین این کشور و کانادا وجود دارد که می تواند به روابط حرفه ای و اجتماعی آسیب برساند؟
چشم انداز محلی:

    کانادا و اسپانیا ، در صورت وجود ، روابط تاریخی کمی ندارند.

    اسپانیایی ها تنها یک حادثه با کانادا دارند که آنها آن را Cod Crisis می نامند ، که در آن یک ترابری اسپانیایی در حالی که تیمش در حال ماهیگیری در آب های سرزمینی بود توسط نیروهای کانادایی اسیر شد. این رویداد مشکلی به وجود نمی آورد و بر روابط اجتماعی دو کشور تأثیر نمی گذارد.

اطلاعات فرهنگی - کلیشه ها
    چه کلیشه ای در مورد فرهنگ محلی کانادایی ها وجود دارد که می تواند مانع روابط مؤثر شود؟
چشم انداز محلی:
    متأسفانه ، اسپانیایی ها درباره کانادا چیز زیادی نمی دانند. اکثریت مردم کانادایی را ملتی دوست و صلح جو می دانند و بین فرهنگ آمریکایی و فرهنگ کانادا تفاوت قائل نمی شوند. علاوه بر این ، آنها فکر می کنند کانادا یک کشور آنگلوساکسون است و اکثریت نمی دانند که این کشور دو زبان رسمی دارد. برای اسپانیایی ها ، کانادا کشوری است که به طبیعت و محیط زیست احترام می گذارد ، سرشار از منابع طبیعی و حیات وحش است. این یکی از سرنوشت آنهاست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد