دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

حکایت مکانهای مرموز که واقعاً می توانید از آنها دیدن کنید


جهان برای شناخت ریشه های هر گوشه و بزرگ خیلی بزرگ است. امروز ، بسیاری از مقصد سفر وجود دارد که هنوز اسرار ناشناخته و ناآرام را پنهان می کند. اگر مجذوب داستانهای مکانهای مرموز هستید ، مواردی را که برای انتخاب شما انتخاب کرده ایم را از دست ندهید تا از شما در سفر فوق العاده بعدی شما الهام بگیرند.

شش داستان از مقصد های مرموز باید دید
جنگل خودکشی Aokigahara در ژاپن

داستان پیش می رود که این جنگل در اساطیر ژاپنی توسط شیاطین ساکن بوده است. به همین دلیل ، این مکان به مکانی برگزیده شد که تصمیم گرفته بودند زندگی خود را تمام کنند. حتی امروز تخمین زده می شود که علیرغم پوسترهایی که سعی در ترغیب مردم به تغییر ذهنیت خود دارند ، هر ساله حدود صد نفر به آنجا می روند. سینما همچنین شهرت اولین داستانهای ما از مکانهای مرموز را پرورش داده است.

گذشته از تراژدی ، این جنگل در ژاپن بخشی از یک پارک طبیعی در کنار کوه فوجی ، بسیار نزدیک توکیو است. با درختان صد ساله ، غارهای زیرزمینی و سازندهای گدازه ، منظره های نفس گیر نیز دارد.
Sedlec Ossuary در جمهوری چک

نمازخانه کوچکی که به پراگ بسیار نزدیک است ، یک نمازخانه کوچک است که به یکی دیگر از داستان های جهان مرموز تبدیل شده است. در کنار کلیسای کلیسای کلیسای مقدسان واقع شده است ، از یک دکوراسیون کمی عجیب و غریب برخوردار است ، زیرا بیش از 40،000 اسکلت انسانی حک شده است.

نجار چوبی فرنتیچک رینت به ساخت لوستر ساخته شده از استخوان ها ، که در حال حاضر در مرکز شبستان آویزان است ، محاصره شده است که توسط جمجمه ها به عنوان تزئین ساخته شده است. کاملا عینک ، به نظر می رسد که درست از یک فیلم ترسناک گرفته شده است.
منطقه سکوت در دورانگو ، مکزیک

در مرکز منطقه طبیعی بولسون د Mapimí ، بین ایالت های Durango ، Chihuahua و Coahuila ، محل زندگی داستان معروف دیگر مکانهای مرموز است. اگرچه امروزه منطقه بیابانی است ، اما قبلاً آن یک ساحل دریا بوده است. انواع حیوانات و گیاهان خارق العاده را می توان در آنجا یافت.

با این حال ، آنچه داستان این مکان را در مکزیک تغذیه کرده است مخروط مغناطیسی آن و همچنین ظاهر شهاب سنگ ها است. با یونیزه کردن جو ، مخروط قادر به متوقف کردن ساعت و قطب نما و قطع ارتباط رادیویی است. یک محیط عالی برای خلاق ترین ذهن ها.
سکه های یوکاتان ، مکزیک

داستان های بسیاری از مکان های مرموز در خاک مکزیک وجود دارد. علاوه بر موارد فوق ، سکه های یوکاتان نیز داستانی دارند که به احترام آنها خدایان و فداکاری ها را بازی می کند.

سنوت ها رسوبات آبی هستند که با تصفیه ها و همچنین جریان رودخانه های زیرزمینی پر می شوند. علاوه بر یک شکل گیری طبیعی ، به نظر می رسد که تمدن مایاها آنها را ورودی عالم اموات می دانست. آنها به عنوان هدیه ای برای خدایان ، زنان جوان را به درون آنها انداختند. حتی امروز نیز بقایای ظروف و سرامیک هنوز هم می توان یافت.
دریاچه تروک ، میکرونزی

این مکان کوچک در اقیانوس آرام به گردشگری جلوه ای جزئی و آب و هوایی حتی کاملتر ارائه می دهد. با این حال ، در اعماق آن یکی دیگر از معروف ترین داستان های جهان از سایت های مرموز را مخفی می کند. در تالاب آن ناوگان دریایی غرق شده ژاپنی شامل تانک ها ، هواپیماهای جنگنده ، وسایل نقلیه نظامی و البته بقایای بسیاری از سربازان قرار دارد.

در چند کیلومتری جزیره گینه ، در اقیانوسیه ، دریاچه تروک برای کسانی که مایل به گذر از تاریخ تماشایی آن هستند ، به یک جذابیت تبدیل شده است. اگرچه غواصی به دلیل وجود بمب های منفجر نشده غالباً ممنوع است ، اما همچنان کنجکاوی بسیاری از مردم را ترجیح می دهد.
استون هنج در ویلتشایر ، انگلیس

این اثر تاریخی بزرگ یکی دیگر از معروف ترین داستانهای جهان در مکانهای مرموز است. به قطر 98 متر ، آن را با تریلیتون های ماسه سنگی غول پیکر ساخته شده است. واقعیت نگران کننده این است که این نوع سنگ نمونه ای از منطقه نیست و وجود بقایای انسانی این باور را که قبرستان بوده تغذیه می کند.

مطالعات اخیر وجود یک شهرک ماقبل تاریخ را که احتمالاً مسئولیت ساخت و ساز را بر عهده داشته است ، نشان داده است. با این حال ، این احتمال که موقعیت فعلی یک اغفال برای جذب بازدید کننده باشد نیز در نظر گرفته شده است. در هر صورت ، هنوز هم یک مکان جادویی باقی مانده است.
اینها فقط برخی از داستانهای مکانهای مرموز است که می توانیم در جهان پیدا کنیم. عملاً هر منطقه از کره زمین مقداری گنج پنهان را پنهان می کند. سفر بعدی خود را برنامه ریزی کرده و اسرار منتظر کشف شدن را فاش کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد