دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

کتاب های مسافرتی که به شما الهام بخش باشند و ماجراجویی را برای شما به ارمغان بیاورند

کتاب  از ما الهام می گیرد و به ما در رشد کمک می کند. بسیاری از آنها تبدیل به موتور مورد نیاز برای خاموش شدن می شوند. بعضی اوقات به چیزی احتیاج داریم که انگیزه تصمیم گیری و ترک ما را می دهد. ما می خواهیم شما جهان را کشف کنید و به همین دلیل ما این پست را می سازیم. کتابهای مسافرتی داستانهایی دارند که جهان را از منظرهای مختلف به ما نشان می دهند. این داستان ها پر از ماجراجویی و تجربه است. با تشکر از کتاب های سفر که با آنها ارتباط برقرار می کنیم ، تمایل ما به سفر روشن می شود. کتاب های سفر به نقشه راه و راهنمای منحصر به فرد تبدیل شده اند. گنجینه هایی که به ما کمک می کنند کشف کنیم.

کتاب هایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، به بهترین شرکت بسیاری از مسافران در سراسر جهان تبدیل شده اند. با بهره گیری از مناسبت روز جهانی کتاب. ما می خواهیم که شما برخی از کتاب های سفر را که ممکن است الهام بخش شما باشد ، بدانید. آیا حاضرید ماجراجویی زندگی خود را انجام دهید؟ آیا جرات خواندن و کشف کردن را دارید؟ جهان با آغوش باز در انتظار شماست.

کتابهای مسافرتی که به شما الهام بخش باشند
وحشی - توسط Cheryl Strayed

سفری به فضای داخلی شما. نویسنده چریل استروید در این کتاب بسیار پرتحرک به ما می گوید ، که او پس از طی سفر 1800 کیلومتر به تنهایی و با پای پیاده در میان کوههای اقیانوس آرام در ایالات متحده ، با ترس و ناامنی خود روبرو شده است.
پایان من آغاز است - توسط Tiziano Terzani

در این اثر ، نویسنده بسیاری از ماجراهای خود را به پسرش می گوید. جنگ سرد ، سالهای زندگی در چین ، جنگ ویتنام و سالهای حضور وی در هیمالیا.
توریست برهنه - توسط لارنس آزبورن

سرانجام گردشگری به مکانهای جادویی رسیده و به نقطه‌ای آسیب رسان رسیده است. آیا هنوز مقصد سفرهای طبیعی ، معتبر و باکره وجود دارد؟ کتاب سفر برای تأمل. با کمی شوخ طبعی و آموزه های فراوان برای مسئول بودن مسافران.
شهر جانوران - توسط ایزابل آلنده

ایزابل آلنده در این کتاب داستان ، آرزوی ما را برای کشف واقع گرایانه جادویی اش پر می کند. سفری به آمازون که در پایان به داستان افسانه ها ، جاگوارها و عقاب ها تبدیل می شود. فقط با مراجعه به ریه های جهان می توانید جادوی پشت حروف را در این کتاب سفر درک کنید.
بخور ، دعا ، عشق - توسط الیزابت گیلبرت

اگرچه برای خیلی ها از این قدردانی نمی کند ، این کتابی است که می تواند شما را به سفر القا کند. حداقل برای شناخت مکانهایی که در اینجا ظاهر می شوند. ایتالیا ، هند ، بالی. علاوه بر خواندن بسیار آسان ، می تواند به شما در تصمیم گیری برای سفر کمک کند.
Vagabonding: راهنمای غیر معمول هنر سفر طولانی مدت جهان - توسط رولف پوتز

کتابی که می تواند انگیزه بسیار بزرگی برای مسافران انفرادی باشد. نویسنده سالها در سفر به جهان بود. در اینجا می توانید مجموعه ای از داستان ها و نکاتی را برای تصمیم گیری در سفر داشته باشید. یکی از این کتابهای مسافرتی که در صورت شروع سفر طولانی به طور حتم به شما کمک می کند.
درون وحشی - توسط جان کراکائور

در آوریل 1992 ، کریس مک کان بی 24 ساله ، به تنهایی رفت و به سختی در آلاسکا مجهز شد. چهار ماه بعد ، شکارچیان پیکر وی را بی جان یافتند. داستان او که در گزارشی از جان کراکاوئر پخش شده ، بحث و جدلی را برانگیخته است ، چرا ، چرا یک جوان که تازه فارغ التحصیل شده است تصمیم می گیرد تمام روابط خود را با خانواده اش قطع کند و در منطقه ای غیرقابل مهار گم شود؟
مقدس گاو: یک ماجراجویی هندی - توسط سارا مک دونالد

پس از سفر به عنوان کوله پشتی در هندوستان ، سارا مک دونالد احساس خوبی از این کشور به دست نمی آورد. او قول می دهد هرگز برنگردد ، اما بعد از گذشت چندین سال مجبور به قول وعده خود می شود. او اکنون در کتاب خود ماجراجویی جدید خود را از طریق هند می گوید. با برخوردهای معنوی و حکایات خنده دار. هر مکان شایسته شانس دوم است.
کیمیاگر - توسط پائولو کوئلیو

این یکی از کتاب های مسافرتی است که شما را با اشتیاق و میل به سفر پر می کند. این یک داستان الهام بخش است که ما را به دنبال قلب های ما دعوت می کند. داستانی از یک چوپان ، که علی رغم برخی ناراحتی ها ، از طریق صحرا یک ماجراجویی بزرگ دارد. کتابی که می تواند به شما در تصمیم گیری برای زندگی برای سفر کمک کند.
ساحل - توسط الکس گارلند

شما مطمئنا فیلم را با لئوناردو دی کاپریو دیده اید. برای خیلی ها فیلم به اندازه این کتاب خوب نمی شود. تایلند پیشنهاد می کند دنیای متفاوتی را کشف کند. در این کتاب راه شناخت این مکان همانطور که در دهه 90 انجام شد مرتبط است. شما می خواهید بعد از خواندن این کتاب سواحل جنوب شرقی آسیا را بشناسید.
آماده خواندن و سفر هستید؟

ممکن است ماجرای زندگی شما نزدیکتر از آنچه فکر می کنید باشد. شاید یکی از این کتاب ها شما را در تصمیم گیری برای سفر انگیزه دهد. ماجرای زندگی شما تازه آغاز شده است ، شاید شما گزارشگر بعدی باشید که از مسافران جدید الهام می بخشد تا به جهان سفر کنند. آیا کتابهای دیگری را می شناسید که به شما الهام بخش سفر باشد؟ چه کتاب هایی را به این لیست اضافه می کنید؟ از سفر و روز جهانی کتاب مبارک لذت ببرید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد