دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

شومینه برقی چطور کار می کند


با همه انواع شومینه های موجود در بازار امروز، بسیاری از مردم در مورد نحوه عملکرد هر یک و اینکه کدام یک به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده می کند سردرگم هستند.

شومینه‌های برقی انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به شومینه‌های سنتی چوبی یا گازسوز ارائه می‌دهند و آن‌ها را برای گرما در شب‌های سرد زمستان، لذت بردن با یک عزیز در اواسط ماه‌های تابستان، یا جایگزینی ساده شومینه چوبی یا گازسوز با یک شومینه ایده‌آل می‌سازد. نسخه سبزتر

 اتاق نشیمن با شومینه برقی خطی.

شومینه های برقی چگونه کار می کنند؟


به زبان ساده، یک شومینه برقی شبیه به یک شومینه سنتی هیزمی یا گازی به نظر می رسد، اما به هیچ نوع تهویه یا نصب حرفه ای نیاز ندارد.

شومینه های برقی با کشیدن هوای خنک، گرم کردن آن در داخل با استفاده از یک کویل گرمایشی و به آرامی هوای گرم شده را از طریق یک فن به داخل اتاق خارج می کنند.

برخی از شومینه های الکتریکی نیز از فناوری مادون قرمز استفاده می کنند که مستقیماً اجسام داخل اتاق را گرم می کند. در هر دو حالت، گرمایش تکمیلی برای ناحیه مورد نظر بدون آشفتگی، دود یا گاز خطرناک ارائه می شود.
کدام شومینه برقی برای شما مناسب است؟

 
آیا شومینه های برقی ایمن هستند؟

شومینه های برقی گرمایش تکمیلی را برای اتاق هایی با ابعاد تقریباً 400 فوت مربع فراهم می کنند و همه مدل های شومینه برقی به مشتریان اجازه می دهند علاوه بر اثر شعله، عناصر گرمایشی را نیز کنترل کنند. در نتیجه شومینه های برقی می توانند شعله بدون گرما را فراهم کنند تا بتوان از آن در طول سال لذت برد.

با کنترل اضافی اثر شعله، مشتریان می توانند در مورد شعله کوچک یا بزرگ تصمیم بگیرند. از آنجایی که اکنون بسیاری از تولیدکنندگان شومینه برقی از فناوری تطبیق پیشرفته برای کمک به بازتولید دقیق درخشش آتش استفاده می کنند، محبوبیت شومینه های برقی در سراسر ایالات متحده و کانادا گسترش یافته است.

آتش‌سوزی‌های شبیه‌سازی‌شده الکتریکی بسیار ایمن‌تر از آتش‌سوزی‌های سنتی هستند، به‌ویژه در اطراف کودکان و حیوانات آسیب‌پذیر. در واقع، شعله‌های آن‌ها خنک می‌ماند تا از هر کسی که دستگاه را لمس می‌کند یا برای دید بهتر کمی نزدیک می‌شود، از آسیب محافظت می‌کند.
درباره ایمنی بیشتر بدانید

شومینه

https://www.cityshomine.ir/

اتاق نشیمن با شومینه برقی و شومینه سفید.


آیا شومینه های برقی اتاق را گرم می کنند؟


تمام شومینه های برقی ارائه شده در ElectricFireplacesDirect.com مقدار خاصی از فضایی را که می توانند به اندازه کافی گرم کنند، فهرست می کنند. اگرچه میزان فضا ممکن است بسته به سازنده و نوع شومینه متفاوت باشد.


به عنوان مثال، پکیج های مانتل معمولاً نسبت به اجاق گازهای برقی ایستاده، فضای بیشتری را گرم می کنند. به همین دلیل، اکثر صاحبان خانه از آنها برای اتاق های بزرگتر استفاده می کنند، در حالی که اجاق های برقی مستقل را به فضاهای کوچکتر محدود می کنند.

صرف نظر از سلایق شخصی شما، شومینه برقی فناوری است که گزینه های بیشتری را نسبت به شومینه های چوبی و گازی سنتی می دهد، بنابراین می توان آنها را جایگزین مناسبی برای چندین سال لذت بردن از آن دید

منبع:

https://www.electricfireplacesdirect.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد