دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

دانلود پروژه های دانشجویی

دانلود مقاله و تحقیقات دانشجویی

5 بهترین سواحل برتر سریلانکا


نکات سفر روندهای سفر

با 830 مایل خط ساحلی ، پیدا کردن بهترین سواحل در سریلانکا بی معنی نیست.

این کشور دلربا با بهشت ​​های نخل حاشیه دار است ، اما کرم محصول کدام یک است؟ ما کار سختگیرانه ای را برای ریختن کوکتل ها ، حفر کردن انگشتان پا در ماسه های مختلف و انجام خطوط برنزه کردنمان انجام داده ایم تا از بهترین سواحل سریلانکا به شما رونق دهیم.

فهرست مطالب
بنتوتا
بنتوتا - یکی از بهترین سواحل سریلانک
ا

این واقعاً یکی از بهترین امتداد ماسه های جهان است. با کمال تعجب ، این بخش خیره‌کننده سریلانکا بدون توجه نمانده است. این خط ساحلی که در کنار تالاب بنتوتای جادویی اجرا می شود ، با مجموعه ای از هتل های مجلل همراه است.

این قطعه مرفه بهشت ​​نیز قطب تفریحی برای آبشارها است. درست در پشت ساحل نشین ، تالاب بهشتی است برای سالکان جستجو. گزینه های قایقرانی ، جت اسکی و اسکیت سواری آدرنالین را به یک تفرجگاه دیگر خوشبخت تبدیل می کند. اگر احساس پرماجرا می کنید ، رودخانه را بزرگتر کرده و از میان حرا ها پرتاب کنید تا تمساح ها را متوجه شوید و زوزه های میمون برگ بنفش را بشنوید. یک تجربه غیرقابل قبول دیگر ، بازدید از مرکز حفاظت و تحقیقات لاک پشت های لاک پشت Kosgoda است. برای اطلاع از این حیوانات در معرض خطر به اینجا بروید ، و حتی به آزاد کردن برخی از لاک پشت های کودک در طبیعت کمک کنید.


هیریکتیا

Hiriketiya یکی از بهترین سواحل سریلانکا است

هیرکتیا جایی است که جنگل درون دریا مخلوط می شود. برای کسانی که به دنبال کمک به بهشت ​​نادیده گرفته شده روی زمین هستند ، این حرکت است. اگرچه ، در چند سال گذشته ، محبوبیت آن بسیار زیاد شده است. با وجود این ، بر خلاف بنتوتا ، اکثر بازدیدکنندگان به دنبال عقب نشینی از مجتمع های بزرگ هستند که خط ساحلی سریلانکا را نشان می دهند.

یکی از مزایای بودن ، مد روز ، جوان و بسیار غیرقابل توصیف ، مجموعه ای از کافه های درجه یک ارائه شده است. بسیاری از این پاتوق های hipster گزینه ها و کوکتل های برانچ خارق العاده ای ارائه می دهند. منوها در مناطق پرشور لندن یا نیویورک به بیرون نگاه نمی کنند. پس از یک ناهار تنبل ، یک تخته موج سواری را اجاره کنید تا در امواج این یارو اسب نورد سوار شوید. فنجان چای خود را گشت و گذار نمی کنید؟ اجاره یک قایق برای نگاه کردن به داخل کشور در جنگل سرسبز با مرز ماسه های خامه ای.


خلیج آروگام

خلیج آروگام ، بهترین سواحل سریلانکا است

خلیج آروگام نه تنها یکی از بهترین سواحل سریلانکا است. همچنین برخی از بهترین امواج را دارد. این دهکده بی خیال در بین صحنه های گشت و گذار بسیار محبوب شد ، اما اکنون به جذب بسیاری از مسافران رسیده است.

با توجه به مقاومت شدید محلی ، هیچ مجتمع لوکس وجود ندارد. در عوض ، طیف وسیعی از مهمانخانه های عجیب و غریب خط ساحل. تورهای تالاب Pottuvil در نزدیکی ساحل ، و همچنین سفر با قایق موتوری به جستجوی دلفین ها به دریا می روند. در صورت تمایل به ارتعاشات و آفتاب خواب های رویایی ، از این ساحل دیدن کنید.
Uppuveli

در شمال Trincomalee واقع شده است ، روستای خواب آور Uppuveli با آهنگ مورد ضرب و شتم فاصله دارد. به دلیل نزدیکی به منطقه جنگ داخلی سابق ، ماسه های سفید نرم نسبتاً عاری از توسعه هستند. اگرچه ، به زودی این تغییر خواهد کرد؛ این روستای مجلل به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای مسافرت با تورهای تماشای نهنگ ، شهرت خاصی دارد.


میریسا

میریسا - بهترین بندهای سریلانکا

در ساحل جنوبی نشسته ، ماسه های ریز ساحل میریسا در امواج پرتحرک قرار می گیرند. به جز یک خوشه کوچک از هتل ها و مهمانخانه ها ، این قسمت از سریلانکا دوباره نسبتاً خنثی شده است.

ساحل میریسا واقعاً خیره کننده است ، اما تنها جذابیتی که در آن وجود ندارد ، نیست. هر ساله هزاران بازدیدکننده برای مسافرت به تورهای تماشای نهنگ در اینجا گله می کنند. غالباً این موجودات با شکوه می توانند از ماه دسامبر تا آوریل در ساحل عادلانه سقوط کنند.

احساس الهام از کشف بهترین سواحل سریلانکا دارید؟ برای دیدن تورهای کم قیمت ما به این جواهر جنوب آسیا ، زیر کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد